/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
usb hardisk til en playstation 2
Fra : kasper006
Vist : 287 gange
30 point
Dato : 15-03-04 14:19

hvordan kobler jeg en usb hardisk sammen med en playstation 2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 14:24

Du har da lige fået hele specificationen og konsollen har da USB

Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 15-03-04 14:33

ja men når jeg kobler den til sker der ingen ting

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 14:36

Du må finde en kammerat der har en brugsanvisning.
Det kan jo være utallige ting, ligefra harddiskfejl til forkert tilslutning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 14:38
Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 15 point
Dato : 15-03-04 15:29

Du kan da ikke bruge en usb-harddisk til PS2. =o/

Så vidt jeg ved findes der i skrivende stund ikke nogen harddisk til PS2, den kommer på et senere tidspunkt. Jeg går ud fra at du mener en USB-harddisk til PC som du kunne tænke dig at koble til din PS2. Men de kan skam ikke kommunikere med hinanden (endnu ihvertfald).

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 15:53

Korrekt - den er ikke kommet endnu

Sony have launched the PS2 Hard Disc Drive (HDD) with storage capacity of 40Gb (more than your average PC memory) in Japan, but there is no date currently available for UK and Europe. The HDD will slot neatly into the expansion bay at the rear of the PS2. The HDD will enable your machine to store huge amounts of internet download data – saves, upgrades, music, videos and even whole new games. I

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:58

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 16-01-06 13:59

Tak for svaret mikael_hanna.