/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billetter til DTC
Fra : Fnollerpige
Vist : 1051 gange
250 point
Dato : 14-03-04 22:02

Nogen der ved HVOR og HVORNÅR man kan købe billetter til DTC ??
Har fundet adskillige sider om det - der er blot een lille hage ved det og det er: de er fra sidste år....
- måske nogle af jer søgemaskine-freaks og multisurfere støder på noget - i så tilfælde ville jeg blive glad.
På Jyllandsringen er der heller ingen tydelig info om det - den fører blot videre til en side - hvor der står "billetsalget er lukket for i år - vi vender tilbage i 2004"

På forhånd tak...

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:06

Hvad er dtc ??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-04 22:08

Ååårrrh suno - sorry - da jeg sagde søgemaskinefreak tænkte jeg på dig - det er dårligt af mig jeg ikke skrev yderligere - men troede det ville fremgå af www.google.com *GGG
Spøg til side - DTC danish Touring Car - U know Jan Magnussen, John Nielsen osv osv....

Karina

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-04 22:08

De er ikke begyndt at sælge endnu, men du kan ringe eller skrive e-mail
http://www.billetsalg.dtcmotorsport.dk/shop/
Hvad med at skrive en mail til dem om hvornår salget starter:
http://jr.alletidersweb.net/default.asp?id=1045
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:09
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-04 22:12

*GGG*

Jo det kunne jeg jo gøre pallebhansen - det var osse lidt min tanke, men havde måske håbet nogen kendte, fandt noget som jeg ikke havde haft held til, at finde selv....

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:13
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:15
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:15

Er der noget du ikke har set
Mvh sune

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 14-03-04 22:17

Du kender vel denne adresse:
http://www.dtc-net.dk/Default.asp?vm=474

...og gå så ind på dette link:

Chequered Flag Club

Prøv evt. også http://www.billetmaskinen.dk

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-04 22:27

Ja det er der sunowich - der er meget jeg ikke har set, men dtc-net.dk har jeg set en triliiard gange

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-04 22:28

Chequered Flag Club
Tja måske - de optager kun 100 medlemmer om året - det er nok ikke smaddernemt.... tror bare jeg kommer til som pallebhansen så fornuftigt foreslog ( og simpelt ) at skrive til dem...

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 22:50

Det er nok for tidligt med billetter
http://www.motorsporten.dk/calendar.asp?cID=1&Year=2004

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-04 23:07

Hej Refi - ja måske, det troede jeg så bare ikke de starter jo op omkring 1. eller 2. maj - men det kan da godt være jeg er for tidligt ude.....

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 23:15

Ja det plejer at være noget med en måned før med den slags arrangementer.

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 250 point
Dato : 15-03-04 10:10

Foreslår du prøver a' ringe til dem...

D T C A/S
C/O DBA
Marselisborg Havnevej 26
8000 Århus C
Tel: 87 31 32 22

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-03-04 13:03

http://www.bilmagasinet.dk/dtc/dtc_kalender.asp giver dig kalenderen, men billetterne er sgu da ikke til at finde. Har du prøvet via knoglen til de respektive løbssteder?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-03-04 16:48

Hej 3773....

Nej nu har jeg mailet til øøøhhh ......nogen ( kan ikke liiige huske, hvem jeg pærede rundt internt i det samme system havde jeg på fornemmelsen ) - så får vi se om der ikke kommer et svar i løbet af et par dage ... ellers så ringer jeg til dem.
Ja jeg synes osse det er besynderligt, man skulle da mene de sagtens kunne sælge billetterne når løbsdatoerne er et faktum..... *S
Det var så det der fik mig til, at stille spørgsmålet heroppe....

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 16:51

Som sagt plejer det med billettter først at være 1 md. før start.
De vil nok have mulighed for at ændre "i sidste øjeblik" som det hedder.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-03-04 16:58

Ja ja det med en måned før start, refi - den er jeg med på - vi væver bare lidt videre.... men jeg tror nu ikke de sådan lige ændrer dagene hvorpå løbene skal være ( så er det i hvert fald useriøst - det kan kørerne jo ikke bruge til noget - desuden er løbskalenderen offentliggjort og tilmed solgt - og det er ud fra det jeg synes det er mærkeligt de ikke får fingeren ud af nummeren )
- og jo skal nok lukke spørgsmålet, skal bare lige finde ud af hvem der skal have dem.

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:01

Jamen åbne tråde er da til at snakke i

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-03-04 17:03

Ja det var jo det jeg lige tænkte og der er længe til d. 1. og til lodtrækningen alligevel så det kommer nok.

Karina

Kommentar
Fra : 534

Dato : 16-03-04 20:02

Jeg har været til DTC så mange gange,Karina.Det med billetterne har aldrig været et problem.Køb dem når DU ankommer.

M.V.H. Jørgrn

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-03-04 20:08

Hej 534 - aha ja hvis der er billetter at få ved selve løbet er det da en god idé.....

Det var nu bare til en fødselsdags gave skal jeg sige dig
Men nu du har været der kan du måske sige mig hvilket et af sæsonens løb der er mest attraktivt/spændene udover finalen, er der så stor forskel.... på de enkelte løb...
og hvis man SKAL vælge.

Karina

Kommentar
Fra : 534

Dato : 16-03-04 20:34

Det er altid Grandprixet der er Toppen og det er altid omkring D.1/9 på Jyllandsringen.Det med at købe billetter på forhånd prøv at kontakte Århus Motorsport

M.V.H. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-03-04 22:27

Tak for svaret dscoop80
-------------------------------

Hmm hmm - ville give mine point til 534, men ser han er alm. bruger - så gjorde jeg det, at jeg trak lod mellem resten af jer og cooper vandt så den lodtrækning

Så værsesgo Cooper - og mange tak allesammen *SS

Karina

P.S har stadig intet hørt ang. den mail jeg sendte, men prøver at ringe imorgen ... så bekræfter de nok 534's udtalelse om, at man bare kan købe billeterne til den tid - men ville jo give dem væk i gave - så det er nok bedst at kunne bestille dem.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-03-04 22:32

HOVSA .... så lige at salget er startet ....
men hvad filan skal man nu købe - depot, VIP billet eller hvad *GGG
Nå kigger lige på det....hvad plejer du at købe 534 ???