/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Thomas Helmig
Fra : Nickelodean
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 14-03-04 15:52

Er der et sted hvor der står alle akorderne til Thomas Helmigs sange igennem årene?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-03-04 16:03

tvivler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 16:16

Det skulle du ku få her http://www.soul.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 16:17
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 15-03-04 22:28

Tror det ikke......ved at Thomas Helmig jam var nødt til at lytte hele molevitten af selv......og det var iøvrigt et helvede (hjalp med et par numre)....svinet har med vilje sørget for at langt de fleste numre stemmer en kvart tone ved siden af, for at gøre det sværere at lytte af og dermed kopiere.......vh Claus