/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam kan ikke starte!!!
Fra : Nick15
Vist : 1630 gange
30 point
Dato : 13-03-04 18:37

Hej er steam nede eller hvad jeg kan ikke starte steam op den siger et eller anden med at den er unavaleble kan ikke lige stave til det!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 18:54

Du kan markerer Teksten så det bliver blåt og så højreklikke og vælge kopier derefter tager du denne side frem peger på tekst feltetså stregen står og blinker så højreklikker du igen og trykker på sæt ind så er teksten her i stedet og sådan kan du gøre med alle andre links eller tekster Mvh sune

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-03-04 19:42

Hejsa hvis der står "service is unavailable..." så er det højest sandsynligt fordi steam er nede... Du skal bare prøve igen lidt senere...

Men er det et vedvarende problem, kan det være at du bliver nødt til manuelt at opdatere dit steam...

Men se lige om det ikke går over af sig selv...

MVH Ostemanden!

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-04 20:07

jeg har ingen problemer med at åbne steam så det er nok noget hos dig..

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 13-03-04 20:43

jeg har downloadet den nyeste update til steam og prøvede og logge ind det kunne jeg ikke før! fik jeg denne besked:

Could not connect to steam network
This could be due to a problem whit your internet connection, or whit the steam network please visit www.steampowered.com for more info.

fatter det ikke jeg er koblet til internettet det kan i jo se...!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 13-03-04 20:51

hey gutter jeg er kommet ind
men kan man ikke slette sin bruger på steam???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 21:38

???? aner ikke noget om det Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 13-03-04 21:42

Tak for svaret solgaard.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-03-04 22:21

bare lige til information... Hvorfor blev hans svar accepteret? Og endda med 5 stjerner???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-04 22:27

besvarede da noget af hans spørgsmål "Hej er steam nede eller hvad jeg kan ikke starte steam op"

"jeg har ingen problemer med at åbne steam så det er nok noget hos dig.."

solgaard

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 10:52

true true det var nået hos mig men ved ikke hvad