/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til ny mobil
Fra : danni7
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 13-03-04 17:05

Hej.
Jeg skal til at købe ny mobil og overvejer en siemens mc60, men jeg kunne godt tænke mig at høre nogle meninger om telefonen fra nogen der ejer den.

Tak.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 13-03-04 17:09

Jeg synes det er en fed telefon, der både opfylder behovet for kamera, spil og alt det praktiske

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 17:12

Den kan man vist ikke sige meget negativt om.
Køb du bare.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 13-03-04 17:13

Jeg har endvidere hørt fra diverse forretninger at der kun yderst sjældent er fejl på siemens telefoner.

således skulle der være ni gange så mange fejl på Nokia og 6 gange så mange frjl på ericsson som der er på siemens.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-03-04 17:36

danni7 -->

Hvad er dit behov?

Det er jo nemt at sige en mobiltelefon er fed, men når man ikke ved hvad den skal bruges til er det jo svært at sige om den du har kigget på er det bedste valg for DIG

Kommentar
Fra : danni7

Dato : 13-03-04 18:12

OK jeg vil ha en telefon der kan det mest nødvendige (ringe, sms mm.) men jeg gider ikke at trykke 13 gange fra jeg har skrevet en sms til jeg kan sende den. Der skal som minimum være kalender med reminder, et godt og overskueligt menusystem og god ordbog (der virker).
MC60 har integreret kamera virker det, er det godt eller bare "fyld"?
Jeg har ikke før haft telefon med kamera og kender derfor ikke noget til det. Hvad kan jeg bruge det til? er godt klar over at jeg kan tage billeder, men kan jeg ligge dem ind på min computer eller?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-03-04 18:21

Du kan finde en udførlig anmeldelse af MC60 her:
http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4265
Som du kan se, så er anmelderen ikke vildt begejstret.

Og her kan du finde anmeldelser af en række andre af de mest
populære mobiltelefoner:
http://www.amobil.no/tester_mobil.php

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-03-04 18:24

Anmeldelser = tester.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-03-04 19:06

MC60 har ikke bluetooth og infrarød port, så hvis du vil lægge dine billeder ind på computeren,
er du nødt til at anskaffe et kabel.