/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Spil til Amiga500
Fra : alexteddy
Vist : 421 gange
150 point
Dato : 13-03-04 11:27

Jeg søger navnet på et helt specifikt spil til Amiga. Det er 2-dimensionelt fly-bombe-smadre-spil. Man flyver ind over, typisk, en ø og bomber (jævner) bygninger, lastbiler til jorden. Man kan også skyde de små "japsere" der løber forvildet rundt. Efter at have overfløjet øen, kunne man vende om, og forårsage endnu mere død og ødelæggelse. Missionen var først fuldendt efter 100% "fladning". Man bliver selv beskudt af div. Det var et af datidens mere populære spil. Blev udgivet i slutningen af Amiga500's æra. Håber der er en derude der kan hjælpe mig med en titel på dette vidunderlige spil. Det har været længe savnet!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-04 12:08

Det skulle hedde Winds of Fury.
Er det japanere, du skal "bombe"?

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-04 12:09

Så forsent at du skrev "japsere" så er det Winds of Fury.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-04 12:27

Det er Wings of Fury

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 13-03-04 12:41

Du kan hente det gratis herfra:
http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=2272
Det er nemlig så gammelt at det er blevet til abandomware
Kaos

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 12:47

Spybot går fuldstændig amok og det hele ender med en fejlmeddelelse.

Accepteret svar
Fra : kaos_kristian

Modtaget 150 point
Dato : 13-03-04 12:57

Hvad mener du?
Kaos - er det når du skal hente det? (brug popupblokker) eller er det når du skal køre det? (i så fald læs her: http://www.the-underdogs.org/guidewin.php)
Kaos

Godkendelse af svar
Fra : alexteddy

Dato : 02-06-06 09:42

Tak for svaret kaos_kristian.