/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvilken disk-man skal jeg købe?
Fra : lark
Vist : 748 gange
20 point
Dato : 30-04-02 07:01

Jeg mangler et råd om hvilken disk-man der er best til køb i 1000 kr klassen.

Vi købte hos fona en aiwa xp-v522, men den er så sart at den "springer" i musikken selv ved et let stød.Så den vil jeg returnere.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 30 point
Dato : 30-04-02 08:20

Sony er det stærkeste mærke indenfor disk-man. Der er tit tilbud på udgået modeller, så det skulle nok være muligt
at finde en indenfor din pris ramme.
Jeg har forresten købt Dantax D40 til hver af mine børn (Kr. Ca. 500,00). Den er overraskene stabil og vi har ikke
haft problemer med dem, selvom børnene har væltet på rulleskøjter. Dog er de medfølgende hørertelefoner ikke noget
at råbe hurra for, men et par hørertelefoner til et par hundrede kroner gør underværker ved lyden.

MVH
viskinge

Kommentar
Fra : lark

Dato : 01-05-02 08:49

Til viskinge
Tak for svaret , nu vil jeg se mig om efter en sony.
MVH
LARK