/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jump the gun TAB!
Fra : AarhusGF
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 11-03-04 18:36

Det er den tab jeg leder efter..

Trolle

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 11-03-04 22:44

Hvilken sang?

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 11-03-04 23:25

> esc2spc

Tim Christensen: Jump the gun

gætter jeg på....

Mira

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 12-03-04 06:49

Ja... Det er Jump the gun tabben jeg leder efter.!

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 12-03-04 20:35

Det bare at, Jump the gun er også et navn på et band.

Kommentar
Fra : febber

Dato : 13-03-04 17:18

ved ikke hvor man kan finde den tab, men hvis det er en trøst er tim i gang med at lave en tabs-bog tror jeg nok...

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 13-03-04 18:04

det har jeg snakket med ham om

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 14-03-04 14:35

Hej
tror ikke de er på nette nu.
men der er vis udkommet en bog med tab's fra det album.

ved ikke hvor du kan købe den men vis du finder ud af det så skriv det til mig
dannitheking@yahoo.dk

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 14-03-04 19:37

den kan ikk købes endnu!

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 14-03-04 19:37

den kan ikk købes endnu!

Kommentar
Fra : jensentonight

Dato : 15-03-04 20:08

det der med at sende en email når den bog udkommer... smæk den også lige til mig, det ville være kanon...

Kommentar
Fra : jensentonight

Dato : 15-03-04 20:09

sorry den er bobmankey@yahoo.dk

Kommentar
Fra : Rarmu

Dato : 17-03-04 13:17

Hey...
Send lige en mail til mig når bogen kommer Rarmu@ofir.dk...
By the way.. Mangler i andre tim c tabs så skriv for jeg har næsten alle hans sange på tabs (spiller i cover band)

Kommentar
Fra : febber

Dato : 18-03-04 22:03

nå, hvad er det for et cover-band? dizzy eller tim? eller noget andet... er det et der kredser i KBH?

Kommentar
Fra : Rarmu

Dato : 21-03-04 16:25

Vi spiller både Dizzy og Tim... Vi har spillet et par gange i kbh hvis det sku være..

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 24-03-04 16:44

Gider du ikk at sende de Tabs til mig?
denvildtkloge@hotmail.com

Kommentar
Fra : febber

Dato : 29-03-04 16:42

jamen okay rarmu, så mangler jeg ligesom bare at vide hvad jam-bandet hedder? Og by the way, det her handler lige om en artikel jeg læste i dag, i urban tror jeg, som irriterede mig; har du/i også et band ved siden af, hvor i laver jeres egen musik?

Kommentar
Fra : Rarmu

Dato : 31-03-04 15:03

Nej, det har vi ikke... vi går kun op i tim og dizzy, men vi skriver allesammen nogle sange selv, men de blir kun spillet ved en festlig lejlighed eller noget...Måske engang begynder vi at spille vores egne, men efter min mening er det enten eller.. Altså enten spiller man cover sange eller også spiller man kun sine egne....
Det hedder rigtig kreativt!!!!: The Naked Musicians .... Ikke det fedeste navn...

Kommentar
Fra : febber

Dato : 31-03-04 17:24

nej, ikke så kreativt, men hey, nemt nok at huske...

okay, man kan jo ligeså godt tjene nogle penge på sit jam sjov, mens man laver sine egen sange ved siden af hvis det er. Men altså, jo på gigs, skal man da helt klart vælge enten eller... Jamen så kan det da være jeg ser dig og de andre nøgne gutter derude engang. Er i hvert falde vild med dizzy jam, de styrer sgu!

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 08-06-04 22:43

Jeg har ikke skrevet den endnu, men jeg kan det meste af sangen.. Hvis I virkelige var intresseret så kunne jeg måske prøve at skrive den ned?!? Altså Jump the Gun!?!?

Jonas....

Kommentar
Fra : Onaz

Dato : 08-06-04 23:33

Siden at I ikke svare (C",) tager jeg det som at I gerne vil!! Jeg har lagt den ind på ultimate-guitar.com, og der burde den gerne ligge inder Christensen Tim... Held og lykke!!!!

(Hvis den ikke er der, så mail lige til mig på jonas_brogaard2@hotmail.com)

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 14-11-04 12:57

Halløjsa..
det er lang tid siden... NU ER BOGEN KOMMET.. se på timchristensen.dk også News
Vi kan skrive sammen om det med at spille guitar, vis du vil!!! rivmigrundt@msn.com