/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Onbord grafik på Amitech bærbar
Fra : Pyruz83
Vist : 523 gange
150 point
Dato : 11-03-04 00:25

Hey alle sammen !!

Jeg har et lille problem, jeg har en amitech freenote lite 4234 bærbare men et Grundmodul 8575A bundkort hvor der selvfølgelig er et intergret grafikkort.. Det korekte navn på korter er ikk helt sikkert, men det køre med SIS650 chipset.. Jeg har vært forbi deres hp og de driver der inde er ikke til noget nytte.. Mit problem ligger i at noget grafik kan jeg ikke se rigtigt, så som i cs, har jeg en fps på 30-32, hvor normalt ligger på 100 fps...

Jeg håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig..

Mvh Kim

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-03-04 09:31

Hvordan kan du sige normalt? Har du haft din bærbar oppe at køre med 100fps i cs(steam eller 1.5?) eller hvad ?

Kommentar
Fra : Pyruz83

Dato : 11-03-04 11:22

Ja jeg har haft den oppe p å100fps, i steam 1,6.. Men det var på en anden bærbar...

Accepteret svar
Fra : popklop

Modtaget 150 point
Dato : 23-03-04 11:05

Hej dit problem er at grafikkortet i din bærbar ikke er det samme som var i den anden! det der var i den anden bærbare var sikkert et Radeon 7500 eller et 9000, men prøv at køre 3Dmark2001 på din egen og derefter på den anden(hvis du har muligheden) resultatet bliver helt sikkert ikke det samme...
så grunden til grafikfejl og den langsommere hastighed er at dit grafikkort ikke er gearet til det, husk når du køber bærbar at checke grafikkortet såfremt du vil bruge den bærbare til spil...
mvh

Popklop

Godkendelse af svar
Fra : Pyruz83

Dato : 23-03-04 14:19

Tak for svaret popklop.