/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Bredbånd?
Fra : food_life
Vist : 635 gange
50 point
Dato : 28-04-02 20:00

Jeg har besluttet at jeg pr. 1. juni vil have en fast opkobling til nettet - hvilken er bedst ? Hvor får jeg mest for pengene, når tingene ses i en sammenhæng (fast telefon og internetopkobling)? Jeg har to pc'er som skal kunne være på nettet samtidig !

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 60 point
Dato : 28-04-02 20:03

Jeg synes tiscali er ret godt. Anvender det på 2 PC'ere.
Ammitz

Kommentar
Fra : shub

Dato : 28-04-02 20:14

Ja ja.. det var jo et nemt svar

der er mange udbydere, afhængig af, hvor man bor (nogle udbydere har f.eks. ikke til "landboere")

Tiscali, Cybercity, TeleDanmark og American Online er nogle af udbyderne.

Jeg har TDC og har været udemærket tilfreds... bl.a. fordi at fasttelefonen har været med favoritaftale (15 % rabat på samtaler) og så har de været meget stabile.

MEN MEN MEN jeg skal flytte og har lige opdaget at TDC har den frækhed at kræve fuld oprettelsespris for en flytning !!

Så uanset hvad man benytter, kan det virkelig betale sig at tjekke alle typer priser.

God fornøjelse ... iøvrigt kan jeg foreslå at se her på www.kandu.dk under ADSL, der er flere steder der står udemærkede oplysninger.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 20:19

TDC hos mig er Okay!
1 år med fast opkobling (ADSL 1024/256)
Jeg har på 2 PC'ere.

Se på dette link http://www.xdslinfo.dk/disp.asp

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : shub

Dato : 28-04-02 20:34

Jeg har efterfølgende fundet en side der omhandler priser på ADSL udbydere.. ganske udemærket..

http://www.subglobe.com/dansk/kategori/priser/internet/adsl.htm

Kommentar
Fra : fjorbak

Dato : 28-04-02 21:45

Det kommer nok lidt an på hvor i landet du bor, i visse områder er der mange udbydere, og markedet er som da det var moderne at få ISDN, hvem er bedst, jeg vil anbefale at du ser på servicen og tilgængeligheden/oppe tiden.

Samtidig skal du være opmærksom på at kobberet i det område især hvis det er land området faktisk kun er TDC der kan levere, men at tele2 er ved at få laver aftaler, pas på de firmaer som er ret nye på markedet, der er flere som ikke lever op til deres ord. Men oppetiden er ret vigtig

Jan Fjorbak

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-04-02 13:26

Hos IT og telestyrelsen http://www.teleprisguide.dk/ kan du sammenligne

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-05-02 01:24

4 stjerner for sådan et svar.....?????