/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Køb af TCP kåbe
Fra : TheCon
Vist : 738 gange
120 point
Dato : 10-03-04 16:21

Hej alle.

Jeg er ved at investere i en Honda CB500S, og sådan en MC har jo monteret en halvkåbe fra
starten. Nogen her der ved om det kan betale sig at investere i resten af kåben, og kan det
lade sig gøre/betale sig at tage en tur til Tyskland og købe den/få det lavet.

Links er meget velkomne, jeg har selv forsøgt at surfe lidt rundt uden særlig meget held.

Hilsner fra Michael

Kommentar
Fra : hondafinn

Dato : 10-03-04 19:24

Hej Thecon
Har selv haft en cb500, monterede selv en TCP fuldkåbe og var meget tilfreds med både tilpasningen og kvaliteten, den gav udmærket læ , op til ca 150 km/t, jeg tror nu ikke det kan betale sig at hente den i Tyskland, med mindre man er der alligevel. Synes pris og kvalitet passer godt sammen, og den klæder en CBèr
mvh
Hondafinn

Kommentar
Fra : TheCon

Dato : 11-03-04 08:54

Hej HondaFinn.

Er meget ening i at den klæder en CB500, og nu er jeg i den sitution at jeg er i Tyskland et par gange om året, så derfor
kunne det jo være smart hvis man kunne spare lidt kroner på at købe kåben dernede......

Michael