/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fjernelse af luftlommer på klistermærker~
Fra : Aetherius
Vist : 309 gange
60 point
Dato : 08-03-04 08:45

Hvordan fjerner jeg ludtlommer der er kommet under klistermærker?

Kan det ikke varmes op så det fordamper eller skal jeg bruge en nål eller lign?

VH
Aetherius

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-03-04 08:49

Normalt skær man et lille kryds og klemmer luften ud ,eén efter e´en af flapperne.Så passer det hele sammen igen,hvis du prikker hul,rynker det

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 08-03-04 08:51

jaa du skal bruge en nål, for bruger du varme krymper det og bliver ikke pænt,,, til en anden gang skal du lave en blanding af opvaskemiddel og vand, som du lige dupper på det sted hvor klistermærket skal sidde, det gør det nemt at rykke til det sidder som det skal, og lad det så tørre,, jeg bruger det selv til mine model fly hvor mærker skal sidde præcist,,,

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-04 09:48

Et lille råd med på vejen
Næste gang så smør stedet med lidt sulfovand (opvaskevand). Påsæt dit klistermærke på den våde overflade... du kan nu gnide alt luft ud samt flytte dit klistermærke en lille smule. Når det hele er tørt igen, så siddet dit klistermærke fast som hvis du ikke havde brugt sulfovand.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-04 09:50

Samme råd som nullefras kommer med... Sorry! Det havde jeg ikke lige set