/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hitachi 7K250 HDD
Fra : palle22
Vist : 462 gange
27 point
Dato : 08-03-04 07:33

Jeg skal købe ny hdd idag, og overvejer ovennævnte i 120GB, med 8mb cache. Kan jeg få nogle forskellige vurderinger? Nogen der har den selv, eller kender nogen der har den? Er det rigtigt den siger en mærkelig lyd hvert 10. minut? Og hvis ja, er det højt?
VH Palle

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 08-03-04 07:45

Hej, Jeg købte selv 2 magen til for en 3-4 måneder siden. (nøjagtigt magen til). Den ene på vores server, hvor den har kørt dag og nat siden, den anden på min personlige maskine, hvor den bliver startet og stoppet hver dag. De fungerer begge tilfredsstillende. Der er INGEN "10 min" klik lyd..
Hitachi HD'erne er jo i virkeligheden IBM harddiske. Er der noget IBM kunne (om ikke andet), så var det at lave harddiske. Igennem de sidste 7-8 år brugte jeg ikke andre på min gamle virksomhed, hvor der trillede en 60-70 stykker rundt konstant..
mvh bvh