/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Sony videokamera i.link
Fra : Sniper12
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 07-03-04 13:41

Jeg har læst mig frem til at jeg kan overføre fra mit videokamera via i.link til min pc, men kan ikke finde ud af hvor jeg kan købe dette kabel, eller prog til at gøre det med. Er der ikke en der kan fortælle mig hvad det koster og hvor man kan købe det og evt. hvilket prog man skal bruge til det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 14:23
Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 17:28

Du finder ud af det ved at henvende dig til forhandler. feks. elgiganten

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 07-03-04 17:36

Man må sige jeg har fundet ud af en masse efter jeg fandt ud af det også hedder et FireWire kabel.
Jeg har fundet dette produkt og det må jo lige være det jeg skal bruge for at få det ind på pc'en, og så er der jo pisse billigt for sådan et kort.

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=61863

refi>> du får de point for du ledte mig på det rette spor mange tak, men lader det lige stå åbent til i morgen det kan jo være der kommer andre guldkorn.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-04 17:42

Helt i orden
Og det behøver jo ikke lige være fra ZITECH (selvom de normalt er billige)

Godkendelse af svar
Fra : Sniper12

Dato : 08-03-04 17:20

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 17:31

selv tak