/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SD eller MMC
Fra : cfisker
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 06-03-04 22:32

Hey...

Jeg har netop anskaffet mig en Motorola MPx200, og skal derfor have fundet mig et hukommelseskort. Telefonen understøtter både SD og MMC, men ved ikke om jeg skal vælge det ene eller det andet. Jeg skal have et kort på enten 512 mb eller 1 gb. Mit spørgsmål lyder derfor; hvilket type kort er bedst, og er der nogle mærker der kan anbefales frem for andre? Jeg ligger vægt på hurtigheden frem for alt andet. Prisen er så godt som irrelevant.

På forhånd tak for jere svar!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-04 23:38

Hey cfisker..

Jamen så mener jeg at et SD-kort vil være noget for dig ! en ting du nok skal være opmærksom på er om din telefon overhovedet understøtter 1gb.

Men SD-kort er i hvert fald hurtigere end mmc-kort.

Jeg har selv et 256mb Apacer SD-kort som jeg skifter lidt mellem min SPV og min motorola a920 og er fuldt ud tilfreds med det.!

Held og lykke med dit køb

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 09-03-04 09:40

så ville jeg nok vælge et sd kort. der er dog ikke så meget forskel men sd er hurtigere og der er mere sikkerhed i et sd(secureDigital) kort i forhold til et mmc(multimediekort). men vær dog opmærksom på at mange mobiler ikke understøtter kort til højere end 128mb så tjek din brugsforvirring inden du køber et for stort kort...
mvh
themighty