/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Monopol "ingen som dig" Tabs??
Fra : Mrmoneymaker
Vist : 1881 gange
70 point
Dato : 06-03-04 18:31

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære at spille "ingen som dig" som monopol har lavet... jeg kan ikke rigtigt komme videre end jeg er... jeg har de 3 første akkorder i omkvædet D,C og G men hvis der er nogen der har resten af skidtet ville jeg blive glad! jeg har godt nok ikke så mange point og gøre godt med men... og det er selvfølgelig på guitar...

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 06-03-04 21:58

hej mrmoneymaker,,, her kan du kikke og finde mange sjove melodier
http://www.chordie.com/song.php/songartist/Staffan+Hellstrand/
lukke til med det

Kommentar
Fra : Mrmoneymaker

Dato : 06-03-04 22:11

God side der... men ikke svaret på mit spørsmål Heh...

Kommentar
Fra : XaXioN

Dato : 13-03-04 19:16

Det er vel bare akkorderne du er ude efter.
Vers:
AM F G AM

Omkvæd:
F C D C

Det kan godt være jeg er galt på den i omkvædet, men jeg synes det lydder meget rigtig.
>>XaXioN

Kommentar
Fra : rdalsgaard

Dato : 03-08-04 12:01

Hejsa

Tror nu det skal være

F - C - Dm - C

i omkvædet. Ellers lyder det rigtigt!
-RD

Kommentar
Fra : XaXioN

Dato : 04-08-04 10:38

ja ok, min fejl.

Kommentar
Fra : rdalsgaard

Dato : 04-08-04 11:23

Desuden kommer der vist også en Em ind en gang i mellem inden overgangen til Am. Men det skulle vist også være det... (c: