/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Skifte fra headset til højtalere
Fra : kapok
Vist : 821 gange
44 point
Dato : 26-04-02 02:31

Jeg synes det er så besværligt når jeg skal skifte mellem, headset, alm. hovedtelefoner, PC højtalere og Forstærker/ anlæg. Jeg ligger og roder nede på gulvet hele tiden, er der nogen der kender noget til en HUB / box eller et eller andet, hvor man kan slutte det hele til .F.eks 4 udgange med knapper til at aktivere emnet med, og 1 tilslutning til lydkortet.

Accepteret svar
Fra : Warboy

Modtaget 44 point
Dato : 26-04-02 10:44

Der findes noget der game voice der har du både dine højtaler sat og dine hovedtelefoner...

Du kan læse lidt om det her: www.gamevoice.com

Warboy

Godkendelse af svar
Fra : kapok

Dato : 26-04-02 11:37

Det var ikke helt det jeg havde forestillet mig, men jeg kommer det nok ikke nærmere

Tak skal du have.

Mvh

Kapok

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-04-02 11:41

Hmm... hvis man kender en smule til elektronik og kan bruge en loddekolbe, er det
faktisk noget du kan lave på 2-3 timer.

Og jeg vil tro materialeomkostningerne er 300 kroner, men prøv hos din lokale
elektronik forretning

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 27-04-02 06:07

På mit højtalersæt er der et jack-bøsning til hovedtelefoner. Den slukker for højtalerne, når man sætter et stik ind.

Kommentar
Fra : ednob

Dato : 16-10-02 14:02

Det du ønsker er vel, at dit lydkort havde flere jackstik udgange !

For at få dette, kan du i det ene jackstik som lydkortet allerede har, sætte en fordeler på.
Tilslut flere komponenter (anlæg, pc-højtalere og headset) udfra én jackstik udgang.
Sådan en fordeler kan du få i næsten enhverv radio/tv butik, jeg købte mit i Fona til en pris på 29.95 kr.