/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jump the gun med Tim tab!!??
Fra : AarhusGF
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 04-03-04 17:33

Det syret fede nummer Jump the gun har jeg ikk kunne finde tabs på...

Please hjælp mig

Trolle

Kommentar
Fra : Heiberg

Dato : 04-03-04 18:24

hey! det er nummer er alt for nice!!!
smider lige tabs´ene ned! meget nemt, men for at kunne spille der rigtigt bliver man nødt til at have 2 guitarer med- da den anden guitar spiller "7´ere" (hvis det ellers siger dig noget???)

vers: Hm A G Hm D C

omkvæd: Hm Bb Hm Bb
Hm Bb Hm Bb A

M.V.H
Heiberg

Kommentar
Fra : myg

Dato : 04-03-04 18:40

Hei berg
Du kan ikke have både Hm og Bb i samme notation !
Du blander den engelske og tyske måde at skrive tingene på.
Enten skal der stå
Hm og B
eller Bm og Bb
(hvis det ellers siger dig noget???)
Bortset fra det er det altså akkorder du har skrevet her og ikke tabs.

PS Hvis Trolle er den (Aage)Trolle er jeg aldeles overbevist om, at det siger ham en del !

Kommentar
Fra : Heiberg

Dato : 04-03-04 19:09

gud ja- du har ret! tænkte ikke så meget i teori da jeg skrev det! mere bare i daglig tale

MvH Heiberg

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 04-03-04 22:43

Det er fedt nok, men det er ikk en tab... Tak for det ellers! Jeg er ikke Aage (hvem end det er?!) Det er lidt de solo jeg fisker efter....

Kommentar
Fra : ZleepDogg

Dato : 24-03-04 16:39

Jump the gun

Intro:
1. guitar:
D|H|H D|H|H D|H|H D|H|H D|
(Med lidt modifikationer: H:x244xx D:5577xx - det synes jeg i hvert fald lyder bedst. lyt til CD'en for at få det helt rigtigt... (det er H der bliver spillet længst ad gangen - det første D er fortakt))

2. guitar: (starter på det 2. D følger 1. guitar)
e:---------2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2---
H:---------0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0--
G:-2-2-2------------------------------
D:-0-0-0------------------------------
A:-------------------------------------
E:-------------------------------------

Vers:
Hm A G G
Noone in here... is a liar
Hm D C
Everybody's telling you the truth
C Hm A G G
but someone in here is a denier
Hm D C C
I just really want it to be you

Hm Gm
Noone really want's to be
Hm Gm
Dealing with our mi__sery
A
We only wanna jump the gun

ml.spil:
D D D F# (1.guitar)
e:-5-5--5-5-5-5--5-5-5-4-3-2---5-5--5-5-5-5-----2-2-2-2-2-2-- (2.guiatar)
H:-7-7--7-7-7-7--7-7-7-6-5-3---7-7--7-7-7-7-----3-3-3-3-3-3--
G:--------------------------------------------------------------
(altså de to nederste strenge... igen: lyt til cd'en for at få det helt rigtigt...)

herefter følger endnu et vers, et ml.stykke, en solo,
Det var så mit lille bidrag
Hvis der er fejl så ret mig...
Hvis I finder soloen så kontaktmig venligst...
/ZD

Kommentar
Fra : stiggr

Dato : 06-05-04 22:15

Hvad er 7'ere?? ER det de samme akkorder, bare med 7(som hm = hm7)?

-Stig