/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
dyrelæge
Fra : monia
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 03-03-04 18:44

Er der noget som har prøvet dyrelæge fra nørresundby (Thistedvej 81 a) Er han god?

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-04 18:54

Prøv at søge på dyrlæge aalborg. Det, at synes om en dyrlæge, er ret subjektivt, men for nylig var der en tråd om dyrlæger i aalborg. Der synes jeg, man kunne aflæse nogle tendenser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-03-04 19:05

Skulle man spørge dyrlægen det samme.
Er kunderne besværlige?

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 03-03-04 19:09

Teil

Jeg tror dyrlægernes liv var nemmere, hvis der ingen kunder var. Eller dyrene ingen mennesker havde.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 03-03-04 19:09

Teil

Jeg tror dyrlægernes liv var nemmere, hvis der ingen kunder var. Eller dyrene ingen mennesker havde.

Kommentar
Fra : monia

Dato : 05-03-04 13:13

Tak for kommentar

Kommentar
Fra : camili

Dato : 12-04-04 00:10

det må være en føle-sag.prøv at ringe ført og snakke med dem, hvis du har nogle spørgsmål mm.eller søg via nettet på dyrlægernes hjemmesider, det kan også give lidt.ellers må du prøve dig frem hos forskellige.jeg har prøvet en del dyrlæger,men jeg har også mange dyr der skal ses til.men jeg har fundet den rigtige, og de er så skønne og rolige at snakke med.de forklarer alt hvad der skal foregå, og siger alt hvad der skal siges, og så tager de sig god tid.det betyder utroligt meget.

held og lykke fremover.

mvh. camili.

Godkendelse af svar
Fra : monia

Dato : 23-06-06 19:59

Tak for svaret qfha.