/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring af kurérbil (kørsel mod betal~
Fra : Flash77
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 03-03-04 13:16

Er der nogen der kender til et forsikringsselskab der vil forsikre kurér biler (kassevogne, kørsel mod betaling). De få jeg kender til er vildt dyre på det område og resten jeg har haft kontaktet er ikke interesserede i at tegne den slags forsikringer. Det jeg skal bruge er en kasko forsikring på ca. 8-10 kassebiler og fragtfører forsikring på dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 13:29

Det er vel en slags godsforsikring som f.eks. flyttefirmaer har.
Det burde da kunne tegnes i alle selskaber.

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 03-03-04 13:30

Hej Flash77 der er mange faktore der spiller ind men du kan evt. hente hjælp her på dette link www.kurernet.dk eller flyttebilen.dk de er faktisk ret gode til at få noget inspiration fra hilsen katana held og lykke

Evt et godt slogan Ring til flash så kommer vi og gir den gas gg

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-04 14:23

>Flash77
Prøv: Forsikringsselskabet Vendsyssel i Hjørring. (Tage Andersen)
Jeg véd at de har flere kunder af din "slags".
/PG

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-03-04 16:05

At forsikre kassevogne/varevogne falder ind under, at der også der skal køres bonus hjem, så derfor kan det være "tæskedyrt", når man skal starte forfra. Muligheden for, at man kan komme i nærheden af nogle acceptable præmier for kasko/ansvar kan ligge i, at såvel ens private som øvrige erhvervsforsikringen som fx, lovpligtig arbejdsskadeforsikring, erhvervsansvar, erhvervsbygning, transportforsikring osv. også bliver tegnet, men det er dyrt.
Et af de gode eksempler: 1 stk. tagdækker i lovpligstig arbejdsskadesforsikring 12.000 kr. i årspræmie - og det er billigt. Nogle selskaber tager 20.000 kr. + en stor selvrisiko!

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 04-03-04 11:43

Tak for svaret Guild.