/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counterstrike 1.6
Fra : CiaoStyrer
Vist : 411 gange
125 point
Dato : 02-03-04 12:56

Mit counterstrike virker ikke mere efter at jeg har prøvet at installere counterstrike 1.6 steam.. men så sagde den at min cd key allerede var brugt.. nå men fuck det tænkte jeg så og afinstallerede det, og installerede halflife og 1.5 ind igen, men det så virkede ikke mere..!! så fandt jeg så 1.6 på nettet hvor der stod at steam ikke var med og at man ikke skulle bruge cd-key.. det istallerede jeg så, når jeg pøvede at spille det spurgte den efter en cd-key der er meget længere end tre felter som min halflife key fylder.. jeg gik ind uder registrering data basen for jeg tænkte der nok stadig var noget af steam tilbage, jeg slettede alle de steder der stod steam.. så spurgte den ikke mere efter cd key, men skrev: STEAM authentication required to connect to internet servers ... nogle der har løsningen på mit problem..? kan det være det jeg slettede i registreingdata basen..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-03-04 13:08

Download steam fra www.steampowered.com

Det virker og en CS key skulle meget gerne fylde 4-5-4 felter

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 125 point
Dato : 02-03-04 14:08

Mit foreslag:

Afinstaller HELE lortet, og installer på ny halflife og 1.5, og brug din cd key fra Half life... Den skulle gerne være på 14 cifre, og have nogle bindestreger imellem... Herefter downloader du steam counter strike installeren fra www.steampowered.com , og installerer steam... Så skulle det virke...

Ellers må du jo skrive igen...

Men hver sikker på at det er den rigtige cd-key du skriver... Det er alfa omega når du skal spille på nettet!

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-03-04 19:08

Tak for svaret ostemanden.