/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kørsel af grus og fliser
Fra : Kjeld
Vist : 826 gange
100 point
Dato : 24-04-02 03:56

Hej !
Er der en der kan hjælpe mig, jeg skal have lagt 10 m2 fliser til et udhus, og jeg skal have hentet grus og fliser ( har ikke selv mulighed for at hente det) jeg bor i Gevninge ved Roskilde

Kommentar
Fra : bo9

Dato : 24-04-02 08:54

Nej jeg bor på fyn, ellers kunne det godt være.

Kommentar
Fra : sjubbi

Dato : 24-04-02 10:57

Kommentar til bo9

Hvis du ikke kan komme med et fornuftigt forslag, så lad dog for
helvede være med at spilde mandens tid - det er rent ud sagt
pisse irriterende for alle parter. Kom igen hvis du har noget fornuftigt at komme med eller blive væk.

På forhånd tak

Hilsen
Povl Christensen, Sønderborg

Accepteret svar
Fra : croaks

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-02 15:49

Godt gået!!! sjubbi

Hvis man ikke har et fornuftigt forslag!
Så hold dig væk!!!!!!!!!

vh
Croaks

Godkendelse af svar
Fra : Kjeld

Dato : 29-02-04 09:19

Tak for svaret croaks.