/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Byggegrund reservering
Fra : Jesper2002
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 01-03-04 20:39

Hej...

Jeg vil bare høre om der en nogen, der ved hvorlænge man kan reservere en byggegrund

MVH
JS

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 01-03-04 20:43

Det er op til sælger. Normalt har man 8 dage til at fortryde, men måske kan du få en længere aftale med sælger. Du skal huske at få jeres aftale påført slutsedlen. Gør du ikke det kan det blive en dyr fornøjelse.
Torben

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-03-04 23:53

Jesper2002

de fleste sælgere vil sælge til den der står med pengene her og nu.

per

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 01-03-04 23:59

Hvis nu sælger er flink, kan det nok lade sig gøre. Prøv
Torben