/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
hvad er bedst tv-tuner eller grafikkort
Fra : engelbrechthansenn
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 01-03-04 18:03

jeg skal bruge en tv-tuner til min pc jeg har et geforce 5200 grafikkort nu er det så skal jeg købe en tv-tuner og sætte i eller skal jeg købe et grafikkort med tv-tuner det er ca 1000 kr jeg vil bruge på det

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-03-04 18:08

Absolut en ren tuner.
Du har jo også den mulighed at bruge antenne out på din videobåndoptager og sætte i video in på dit grafikkort så har du en gratis tuner

Kommentar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 01-03-04 18:24

jo men jeg skal bruge noget software til at redigere med og sætte pc til at optage med

Kommentar
Fra : engelbrechthansenn

Dato : 01-03-04 18:28

jeg har vist ikke noget video in på det grafikkort

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-03-04 19:05

http://www.virtualdub.org/ er et udmærket program til redigering.
Hvis du ikke har video in skulle du så ikke overveje at få både tuner og video in i samme grafikkort så kan du også redigere videooptagelser, m.m.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 04-03-04 00:58

Hej engelbrechthansenn...

Du får 100% klart det bedste ud a' et TV-Tuner kort!!!
Plus du kan mange flere ting med softwaren som følger med!
f.eks. kan du bruge understående link: (dette er et godt kort som koster 488,-)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19469

Mvh. Cooper