/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Stort kørekort, Hvor???
Fra : Sofuzz
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 01-03-04 13:13

Jeg vil godt vide hvor man kan erhverve stort kørekort, da jeg står og mangler det til et job!
Problemet er jo at det koster 25,000 at købe....... findes der billigere og andre veje???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 13:19

Man kan ikke købe et STORT kørekort (ikke et der dur)
Alle kommuner og amter har disse kurser. Jeg tror det er specialarbejderskolerne der står for dem.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 13:23

>Sofuzz
Kontakt dit lokale AMU-center .. der er her man "tager" stort kørekort.
Du har en rigtig god chance når det er forudsætningen for et job (det er sådan jeg læser dit spørgsmål)
/PG

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 01-03-04 15:53

Hejsa hmm hvis du ikke er så gammek kunne du jo tag i militæret der fik jeg mit GRATIS der bliver der delt mange ud rigtig mange