/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brænder på ekstern HD boks?
Fra : Flash77
Vist : 510 gange
40 point
Dato : 29-02-04 16:46

Skulle der være noget i vejen for at få en DVD brænder til at fungere på en bærbar PC hvis man sætter den til en ekstern harddisk boks gennem USB port? Bliver der evt. problemer med brændingen hvis data ikke kan sendes hurtigt nok gennem USB eller vil det ikke være noget problem hvis DVD brænderen er burnproof? Er der evt. nogen der ved hvor man kan købe en DVD brænder (intern) til bærbar pc og hvad prisen på sådan en er?

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 50 point
Dato : 29-02-04 17:03

Sikken en masse spørgsmål på en gang, nå men lad os så lige få svaret på dem
a. det ka du godt, altså køre end dvd brænder eksternt via en USB 2 port.
b. med underun er der ikke nogen problem
c. prisen på en DVD brændet "Lite On" er i dag under kr 1000 feks www.Zitech.dk
Mvh OW

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 18:39

sætter DVD-brænder til en ekstern harddisk boks: Nu vel det jo kræve at den externe HD har en udgang til en intern DVD-brænder?
Hvorfor så ikke købe en extern brænder?
Spørgsmålet er også om USB porten kan trække begge dele, selvom man kan tilslutte mange dele efter hinanden, kan man have sin tvivl om en bærbar er velegnet til det?
købe en DVD brænder (intern) til bærbar pc: Der vil ikke kunne lade sig gøre da der somregel ikke være afsat plads.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 02-03-04 14:35

Tak for svaret oldwiking.