/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Opkaldskort
Fra : fupsi
Vist : 4275 gange
262 point
Dato : 28-02-04 23:28

Hej

Jeg er kommet i besidelse af et stykke elektronik der har 4 indgange. Hvis en af disse fire indg. bliver high så bliver der foretaget et opkald til et given telefonnummerm, jeg mangler bare noget dokumentation.

Kortet hedder POWERTECH FS944.

Det ville være rart hvis der er nogle der ved noget.

Fupsi

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 23:33

>Fupsi

Dokumentationen fik du sammen med dit "KØB" .. har du købt .. lovligt ?
/PG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:39

Hvis det er FUP må du SI det *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:41

Powertech var en norsk netudbyder i 90 erne (så mon ikke det er til udsmidning)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:43
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 23:45

> refi
Udsmidning .. det var jo lige præcist det der VAR sket, men "Posemanden" spørger !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:50

Tja - hvis han mener det kan bruges til noget - kan jeg ikke se problemet "Guild"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:53

Refi lad lige fup forklarer nærmere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:58

En du kender ??????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 00:11

Hmm det ved jeg ikke undrer mig da bare over tavsheden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 00:14

Jeg tror bare det er et gammelt modem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 00:16

Det er ikke med i powertech´s udvalg, men deres modem hedder noget tilsvarende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 10:48

knock-knock
Nogen hjemme
Fandt du dit kort "fupsi"

Kommentar
Fra : fupsi

Dato : 05-03-04 20:26

Hej

Er der virkelig ikke nogen der har et seriøst bud på hvor man kan finde noget dokumentation?

Fupsi (og det er ikke fup)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 20:31

Du har da fået linket til deres hjemmeside.
Nærmere kan du ikke komme det da det er gammelt og sikkert ikke kan bruges mere.
Der findes kun deres egen hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : grovfugl

Modtaget 262 point
Dato : 28-10-04 11:32

Kortet kan sagtens bruges. Jeg sidder selv i den situation at jeg skal programmere sådan et kort, men mangler manual.

Der er tale om en telefonsender f.eks. til et alarmanlæg. Faktisk bruger vi dem i vores undervisning i sikringsteknik på Vejle Teknisk Skole.

Godkendelse af svar
Fra : fupsi

Dato : 28-10-04 23:46

Tak for svaret grovfugl.
Men nu har jeg desværre smidt det ud.
'
Fupsi

Kommentar
Fra : 1901

Dato : 03-07-07 20:41

kom lige om ved denne gamle tråd da jeg også manglede en manual til en FS944! Her er et link til en fuld manual hvis der skulle være andre der kom til mangle en sådan.

http://www.hp-elservice.dk/Download/Manualer/Alarm/Telefonsendere/FS%20944%20manual.pdf