/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFS Underground....
Fra : jpal
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 28-02-04 19:28

Hej.

Er der nogen der ved hvordan jeg igen får NFS Underground instaleret på engelsk, jeg har lige istaleret min xp igen og nu kan jeg kun få nfsu på svensk ??
Jeg køre alle sprog instilninger på engelse så det burde ikke være det.

Jpal

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-04 20:45

Du skal lave sproget i windows om til Engelsk (Australsk) eller (Amerikansk)... Du gør det inde i kontrol panel - Internationale og sproglige indstillinger... Du skal ændre sproget begge steder
http://www.eksperten.dk/spm/433910
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 29-02-04 23:41

HEJ jpal

giv pointene til pallebhansen, du finder ikke et bedre svar andre steder.

MvH. HJV9222

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 20 point
Dato : 02-03-04 00:47

Hej
Palles er en løsning, hvis spillet er originalt, så se denne...

EA, har præsteret at sende den svenske udgave på banen herhjemme... Du skal have det ombyttet hos din forhandler.. Hvis ikke han vil, skal du bare bede den multimediaansvarlige kontakte EA, så siger de han får det byttet..

VH
lyhne1

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 02-03-04 17:40

hej igen...

Jeg har prøvet den løsning som palle kom med, men det virker ikke.
Ang svensk version af spillet, så er det nu sådan at jeg før har instaleret det på engelsk ???
Ja spillet er Orginalt...

Håber på flere gode foreslag

Hilsen
Jpal

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 02-03-04 17:41

P.s.

min windows wersion er også engels... hvis det gør nogen forskel ??

Hilsen Jpal

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-03-04 19:40

Måske har du ikke gjort nøjagtig som der stod i det link jeg sendte dig, så nu får du det her:

Gå ind under "Regional and Language Options", og sæt følgende op:

Under fanebladet "Regional Options", find "Standards and formats" sektionen, og sæt den til "English (United States)", og tryk derefter på "Custemize", for at øndre number, currency, time, short date og long date til dansk standard. I må selv finde ud af hvad de enkle skal sættes til for at få det til at passe.
I "Location" sektionen lader jeg den stå på Denmark.
Under fanebladet "Advanced", i sektionen "Language for non-Unicode programs" har jeg skiftet til English (United States). Det er vist ikke nødvendigt, men kan godt lide at mit Windows er rent engelsk.
Det skulle gøre det

Hvis du stadig har problemer skal du bare gå til denne side og trykke på patch, så er spillet patched, og skulle være på engelsk:
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
VH Palle Hansen

http://support.ea.dk/index.asp?loc=%2Fnews%2Easp%3Fnews%5Fid%3D3062

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 03-03-04 11:38

Hej alle.

Da Lyhne1 hvade den rigtige løsning på mit problem tildeler jeg pointene til ham.

Men i skal alle have tak for hjælpen...

Jpal

Godkendelse af svar
Fra : jpal

Dato : 03-03-04 11:40

Tak for svaret lyhne1.
Du får pointene, da det var dit svar der var løsningen på mit problem.

Hilsen Jpal

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-04 15:19

Ja jeg skrev linket til siden, hvor det var omtalt. Men hvorfor blev du så ved at påstå at du havde den engelske version, og du før havde spillet det på engelsk.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 03-03-04 15:50

Hej Palle

Jeg fandt ud af at det var min bror der i sin tid havde instaleret NFS underground, han havde bare den engelske version, men når jeg skulle spille satte jeg bare min orginale skive i og så virkede den.
Mit problem kom først da jeg skulle geninstalere spillet. Jeg beklager at jeg selv blev klar over disse oplysninger tirsdag aften, og siger tak for din hjælp.

Hilsen

Jpal

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-04 16:16

OK, så er der en forklaring. Ved du forresten at til de fleste spil, kan man finde en uofficiel exe-fil der i dette tilfælde er en NFSNOCD, og når den pakkes ud bliver til Speed.exe på 2.97MB, når den erstatter den orginale, kan spillet køre uden at have CDèn i.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 03-03-04 16:54

Hej Palle

Ja det er jeg klar over, men der findes også et prg. der hedder Alcohol 52% som er et prg. der laver et fiktivt drev hvor du så laver nogle image filer og køre din spil derfra.

Det virker godt og er på den nyeste version af K cd (Komputer for alle )

VH

Jpal

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 03-03-04 19:12

Tak Jpal.

Altid til tjeneste. (Når jeg en sjælden gang har noget at byde på)

Godt det blev løst.

Lyhne1

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-04 19:47

jpal: Ja det er vist det samme som at man kan bruge Clone image drev, hvor man bilder spillet ind at det er ens cdromdrev, men så kan man være udsat for at hele CDèn skal ligge der + at spillet også skal installeres, så fylder man hurtigt sin hardisk op. Har du lagt mærke til hvor meget de fylder?
Alcohol 52%, jeg har godt nok ikke prøvet det, altså programmet, ha ha.
VH Palle Hansen