/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Enarmede tyveknægt
Fra : beavis
Vist : 864 gange
10 point
Dato : 28-02-04 16:57

jeg søger en spilleautomat med knapper ikke med arm på siden er der nogen der ligger inde med sådan en til fornuftige penge ???

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 17:15

beavis

det hedder så en elstarter i fagsproget det er som regel en ombygget Bally maskine jeg har to alm ballymaskiner tilbage har lige solgt mine sidste 4 elstartere.

per

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 28-02-04 17:58

Bibsamie: Hvor meget tager du for sådan en maskine/automat?

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 28-02-04 18:02

Du kan også se i Den blå avis - www.dba.dk - er er ofte nogle til salg også til fornuftigepriser.

/TC

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 28-02-04 18:02

Du kan også se i Den blå avis - www.dba.dk - er er ofte nogle til salg også til fornuftigepriser.

/TC

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 19:05

DJ_Puden

jeg fik 3.500 pr stk af elstarterne alm bally maskiner sælger jeg for 1,500.- pr stk

per

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 28-02-04 20:16

Okay, var bare lige nysgerrig..

Min gamle mor ville blive glad for sådan en..