/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CDI tænding
Fra : Orsted_banden
Vist : 2570 gange
100 point
Dato : 28-02-04 14:02

Gir en elektronisk tænding til en puch maxi meget??? altså i topfart??? Kan et par stramme bosch platiner ikke køre lige så hurtigt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 14:16

Så vidt jeg ved og husker var det ik meget det hjalp udover at være fri for de HVJVJV Platiner Mvh Sune

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 28-02-04 21:42

Herjsa.... !

Tjaa det kommer lidt an på opsætningen. Men ja en Racer CDI enhed kan godt gi lidt ekstra optræk og topfart, fordi den selv går ind og stiller sig efter omdrejninger osv..(de dyre velogmærket) Hvilken puch snakker vi om?! For hvis den er med platiner skal du jo til at ha hivet svinghjulet af og sat en cdi tænding på, som er lidt af en kompliceret opgave men som bestemt kan udføres :D

Med Venlig Hilsen
Thomas
Scooter-Planet.dk

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 29-02-04 12:53

Puch maxi, men den er temmelig dyr jo, 1200 hos west import. Og hvis den alligevel ikke giver et meget så er det sku lige meget..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 15:30

Altså det er ligemeget *ss* Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : kandu4thomas

Modtaget 100 point
Dato : 29-02-04 18:44

Ahhr man kan godt finde den til omkring 700 Kr. Men jeg vil også anbefale du ikke købte en.. Så kan man jo ligeså godt købe ny cylinder :D

MVH
Thomas
Scooter-Planet.dk

Godkendelse af svar
Fra : Orsted_banden

Dato : 02-03-04 19:08

Tak for svaret kandu4thomas.