/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Billigst compact flash card???
Fra : viskinge
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 26-02-04 08:50

Hvor i Aalborg området, finder jeg det billigste compact flash card på 256 Mb (evt. 512 Mb)
Det skal være til omgående afhentning, senest lørdag.
Og nej, jeg søger ikke om adressen på www.edbpriser.dk som jeg syntes virker fuldstændigt uoverskuelig.

MVH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-02-04 08:58

Jamen EDB Priser er da fin nok at kigge på, det direkte link er http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=14
Ellers prøv B.J. Trading på http://www.bj-trading.dk/menu.asp direkte link via
http://www.bj-trading.dk/dk/g_logo3.asp?gruppe=Flash-ram her finder du dem fra 299 og op efter.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 26-02-04 08:59
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-02-04 09:10

ØHHHHHHH, nu ved jeg ikke om jeg udtrykt mig klart nok. Jeg ønsker at afhente kortet i Aalborg området, ikke postordre.

NVH

Kommentar
Fra : bjerris

Dato : 26-02-04 10:14

Gå ind under www.edbpriser.dk - vælg forhandlere - søgeordsfeltet skrives Aalborg....derved har du de forhandlere der er i Aalborg plus deres internet sites.....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-02-04 11:20

Find dig en fotoforretning, der sælger de flash card, men i disse forretninger må du forvente at prisen stort set er den samme.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : misand

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-04 11:25

Prøv at tage i Computer City ude i Storcenteret, de er ikke så dyre og som regel til at "handle" med. Min erfaring siger at fotoforr. og kontorudst. forr. er generelt dyrere

Mvh
Michael Sandberg

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 27-02-04 13:30

Tak for svaret misand.
Fik et 512 Mb flash card for Kr. 995,00
100 Kr. billigere end inde i byen, og 450 Kr. billigere end i Bilka.

MVH