/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Idiotsikkert unlocking program?
Fra : Desmond007
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 13-05-01 11:35

Jeg tænkte på at begå mig med unlocking af Nokia 3310. Er der nogle der kender et idiotsikkert program og hvor kan jeg få et datakabel DER VIRKER?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-01 10:55

Mark wrote:

"
Du vil nok få et bedre svar hvis du spurgte i gruppen
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Vh Mark"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-01 11:28

Hver gang nogen laver et idiotsikkert program, er der nogen som finder en
bedre idiot.

Peter

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 13-05-01 14:41

Nedenstående link burde da give lidt at vælge i mellem.
http://www.nokia-online.dk/nokia-online.dk/download/

>datakabel DER VIRKER?
Hvad mener du med et datakabel der "virker", hvis det ikke virker kan du vel sende det tilbage til forhandlerne? Til de nyere modeller kan man ikke bruge et almindeligt datakabel, men skal have et flashkabel.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-01 16:07

Hej Desmond 007.
Mail mig lige en email adresse der virker, så vil jeg kontakte dig.

Mvh..Søren

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-01 16:33

> Du vil nok få et bedre svar hvis du spurgte i gruppen
> dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
>
Hmm på stofanets newsserver er der nul indlæg i den gruppe... Stofa er bare
så gode til det der

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 15-05-01 17:30

Har du mod på at prøve nogle fra det link jeg gav dig?
Eller du leder efter noget der er mere idiotsikkert?
Det letteste var nok at lade en "ikke idiot" gøre det
for dig? Det er nok sikrer hvis du er meget i tvivl om
hvordan det skal gøres.

- Tommy

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 17-05-01 10:55

Du kan jo prøve at kigge på siden http://www.tastetoner.dk/simlock-3310.shtml

Accepteret svar
Fra : mallec

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-01 17:07

Hejsa...

http://ucables.com/products/nokia/index.htm kan du købe et kabel til din mobil.

Og på http://mobile.box.sk/downloads/nokall.exe kan du downloade et idiotsikkert program...

HILSEN MALLEC

Kommentar
Fra : mallec

Dato : 05-06-01 17:37

Hej igen...

Jeg prøvede lige at se om linkene virkede, men det gjorde de ikke...

Så i stede for gå ind på www.ucables.com --> klik på PRODUCTS --> vent til den åbner siden --> når den har gjort det klik på NOKIA --> også kan du nok selv finde ud af resten. (Det var her du kunne købe kablet)....

Gå så ind på www.mobil.box.sk --> til højre på siden kan du se, at der står en hel masse mobil-mærker, her klikker du på 'Nokia' --> når du kommer ind på siden klikker du på 'All Nokia Unlocker 5.7 by Virtual Z' (kan være lidt svær at finde, der er nemlig også mange andre programmer, tag dig god tid med at finde den) --> når du har klikket på den kommer du en på en anden side, der trykker du på 'download' inde i firkanten som er mellem de to banner...

HELD OG LYKKE

HILSEN CAsper (mallec)