/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
knallert honda dax
Fra : katana45
Vist : 2251 gange
100 point
Dato : 24-02-04 09:10

Hej jeg har en kamarat der er en glad ejer af en honda dax men nu vil han sælge den så er der nogen der ved hvad sådan en kan indbringe af værdi den er flot og velkørende og der er vist ikke så mange til salg af denne type hvad ligger de sådan ca på er der et sted man kan sætte den til salg venlig hilsen katana

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 09:19

Prøv lige på dba der kan i måske finde en at sammenligne med ellers prøv Torsdag der er der mange på Mvh sune http://www.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 09:21

Denne side er også god og folk der kigger på den skal ikke batale for at få tlf nr Mvh Sune http://www.salgspladsen.com/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 10:15

En gammel Dax er rent liebhaveri.

Faktisk kan du idag købe en kiesik bygget dax fra jinsheng. Hvor gode de er ved jeg ikke. Om de stadig handles ved jeg heller ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 10:15

læs kiesik = kinesisk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 10:29

http://www.ewalds.dk/ her er den!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 13:14

Du er ny her, kan jeg se.

Husk på at lukke spørgsmålet ved at acceptere den kommentar der passer dig bedst (selvfølgelig først når der falder et rimeligt svar der passer dig). Du trykker på accepter kommentar som svar, til højre over den dialogboks med det bedste svar.

PS Hvorfor sælge sådan en fin gammel fætter? En god ide - spørg Egeskov om de vil udstille den (hvis den er original).

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 24-02-04 13:43

ny og ny jeg er intereseret i at få nogle priser ikke udstille svinet på egeskov (bor ellers tæt på hmm) nej en vurdering og ikke noget med en erstatnings kværn som er made i kina så der har du ramt ved siden af 3773 hmm men den ligner den ellers meget godt den der på den kinesiske side

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:05

Det skulle efter sigende være lavet efter gamle Honda tegninger.

Pris på en gammel dax?!?!?!? Tjaaee liebhaveri er noget nær umuligt at prissætte. Skal man bare ud og køre kan man ligeså godt købe en jinsheng fordelest en 11 - 14 kilo - afhængig af hvad du vil have.

Men finder du en gut, der har varme minder om hans første scoring, hvor han havde dullen med i skoven bagpå en gul dax - og skidtet ellers er original. Gæt 5 -7 kilo. Men spørg ham her http://hjem.get2net.dk/salgsalgsalg/buy.htm

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 25-02-04 16:59

hvor bor du henad, jeg er meget intresseret i sådan en dax, og hvis den er pæn og velkørende, kan du da godt få 2000 kr. for sådan en....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-04 08:18

arhhh Orsted - prøv at kigge i dba. Det er rene vrag til den pris. Jeg vil da også give 2kg. En regulær pris er minimum det dobbelte.

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 26-02-04 08:25

jeg bor på fyn men den er pæn og køre perfekt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-04 08:31

Prøv da www.dba.dk katana, det koster ikke en klink.

PS er den helt original katana?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-04 10:34

Katana, der er en der efterspørger en cd50'er. Check lige. Jeg har lagt link hertil (ved jo ikke om han kan bruge en dax, selvom den er sjovere).

Godkendelse af svar
Fra : katana45

Dato : 29-02-04 19:05

Tak for svaret 3773.
   du var den tætteste men han beholder den i nogle år og sætter den tilside

Kommentar
Fra : E23745

Dato : 21-08-11 09:25

- hvis original og i orden, også optisk, koster en Dax fra begyndelsen/midt 70'erne MINDST 15.000,-