/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha neos
Fra : dennisholdt
Vist : 765 gange
20 point
Dato : 18-04-02 19:29

Det er en 30 km. den er lovlig. Jeg har fjernet blindrør + skive. Jeg går og tænker på at købe en technigas basic potte. Er det et godt valg og hvor meget gir det? Den køre ca 55 nu, men det er altså for langsomt. Jeg har hørt at man kan bøje membranen i insugningen for at give den mere benzin!???

ps. Jeg vil ikke bruge mere end ca. 1000,-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 19:32

"dennisholdt" <dennisholdt.news@kandu.dk> wrote
> Det er en 30 km. den er lovlig. Jeg har fjernet blindrør + skive. Jeg
> går og tænker på at købe en technigas basic potte. Er det et godt valg
> og hvor meget gir det? Den kører ca 55 nu, men det er altså for langsomt.
> Jeg har hørt at man kan bøje membranen i insugningen for at give den
> mere benzin!???
>
> ps. Jeg vil ikke bruge mere end ca. 1000,-

Få dit topstykke planet.
Det er hvertfald noget der kan mærkes.

Jeg ved bare ikke hvor meget man må tage
af på sådanne en fætter.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 18:18

"dennisholdt" <dennisholdt.news@kandu.dk> wrote in message
news:tkDv8.34358$iY5.1398123@news010.worldonline.dk...
> Det er en 30 km. den er lovlig. Jeg har fjernet blindrør +
> skive. Den køre ca 55 nu, men det er altså for langsomt.

øhhh. lovlig med 55 km/t . sorry kunne ikke lade være med at kommentere
det. En 30 km = max 30km/t + måske 10 %

mvh Thomas

Kommentar
Fra : dennisholdt

Dato : 19-04-02 19:52

>Japse:
Hvordan gør man? har ikke prøvet det før...

Er der evt. nogen der køre rundt med en Technigas Basic derude? Hvor meget gir sådan en på en "lovlig"-(til Thomas) neos?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 19-04-02 23:06

Hejsa

> Det er en 30 km. den er lovlig. Jeg har fjernet blindrør + skive. Jeg
> går og tænker på at købe en technigas basic potte. Er det et godt valg
> og hvor meget gir det? Den køre ca 55 nu, men det er altså for langsomt.
> Jeg har hørt at man kan bøje membranen i insugningen for at give den
> mere benzin!???

Du skal have en "45'er"/"EU" cylinder på! Det er en 40mm P6.
De fåes ved thansen, protuna ..........

Prisen er ca det samme som en 70ccm!
Den skal bare lige køres til nogle hundrede km, så går den ca 65-70
stykker med et ok optræk!
Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-04-02 00:40

"dennisholdt" <dennisholdt.news@kandu.dk> wrote in message
news:tkDv8.34358$iY5.1398123@news010.worldonline.dk...

..
> Jeg har hørt at man kan bøje membranen i insugningen for at give den
> mere benzin!???
>

det må du ikke, så bliver den utæt og virker ikke som den skal, så du får
dårligere motorgang ud af det, sådan kort fortalt.

Godkendelse af svar
Fra : dennisholdt

Dato : 20-04-02 12:50

Tak for svaret Gundersen.