/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
betongulv.
Fra : susno
Vist : 665 gange
22 point
Dato : 22-02-04 16:00

Jeg har en gang med betongulv. Det er både revnet og grimt. -Har nogen et godt forslag til hvad man kan gøre -Maling -tæppe- ell. lign . Jeg er ikke meget fingersnild-så det skal ikke være alt for kompliceret.

Venlig hilsen Susanne

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 22-02-04 16:23

Hej.
Køb noget Selvnivelering. Det er en pose ligesom cement på 25 kg. Jeg ved ikke om det fås i mindre portioner. Du skal blande det til noget tyndt smadder og derefter hælde det ud over dit gulv og lige jævne det ud. Så lægger det sig i alle revner og sprækker. Det er meget nemt.

God arbejdslyst.

Peter.

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 22-02-04 17:02

Ja det er udemærket at fortælle dig at man skal købe noget selvnivelerende spartel til gulv, men det er jo nok lige så klogt at fortælle dig at du skal bruge en primer først... du kan jo blot ringe til lip a/s.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 32 point
Dato : 22-02-04 17:07

Det er det helt rigtige hvis man vil lægge vinyl eller linoleum men er revner og sprækker ikke så store kan man også bare lægge en Tæpperest som du kan købe i de fleste tæppeforretninger Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : susno

Dato : 23-02-04 17:07

Tak for svaret Sunowich. Ja det tror jeg faktisk at jeg gør .De andre ting bliver vist for komplicerede til mig. Tak for hjælpen til alle.