/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bubble Bobble søges
Fra : Phelodivia
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 22-02-04 15:25

Jeg leder efter det originale Bubble Bobble, men det skal være til ps1, jeg havde det engang, men mistede det under en flytning. Jeg har ledt både på qxl og diverse handler men kan ikke finde det, hvis nogen har det og vil sælge må I meget gerne skrive her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 15:53

Vi har da fundet det til dig en gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 16:04
Kommentar
Fra : Phelodivia

Dato : 23-02-04 08:05

Refi: Nej det mener jeg ikke, for det er ikke ret lang tid siden jeg fik en playstation

Desuden søger jeg den til Psx, hverken GBA eller Pc, kun psx, men søgte selv på Bubble Bobble herinde og der havde jeg altså ikke skrevet før

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 11:44

Kan være jeg forveksler 2 spørgere. Det er nemlig ikke længe siden der var en der søgte den.
Håber linkene kan hjælpe dig lidt på vej.
Ellers er her en anden.
http://www.eurotoys.dk/nintendo_gameboy/nintendo_gameboy.asp?a=produkt&gruppe=27

Kommentar
Fra : Phelodivia

Dato : 23-02-04 13:58

Det kan jeg desværre ikke, fordi jeg leder efter spillet til psx og det kan ikke købes i butikker mere, derfor håbede jeg en her havde det og ville sælge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 14:00

Så skal du nok en tur til www.dba.dk

Kommentar
Fra : Phelodivia

Dato : 23-02-04 14:47

Yes, har ledt der og på papkassen, qxl og gulgratis

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 14:50

Tja - jeg tror mulighederne er udtømte.
Efterlys den på dba og qxl

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-03-04 00:51

hej..Jeg tror muligvis jeg har et liggende på mit arbejde..Skal lige chekke på onsdag..(Tror det står til en lille hund)

Lyhne1

Kommentar
Fra : Phelodivia

Dato : 02-03-04 07:53

Det ville være dejligt, bare det er originalt jeg tror det der rainbow island er med dertil

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 03-03-04 19:15

Hej Phelodivia.

DESVÆRRE.... vi havde det ikke længere... Jeg må have tænkt på Bishi Bashi... (Det er jo ikke så tit man har fat i psx spillene mere....)

Beklager.. Så må du nok ty til nogle af de andre muligheder... som de andre nævnte, kan du jo prøve brugt...

Beklager
Lyhne1

Kommentar
Fra : Phelodivia

Dato : 04-03-04 11:01

Okay men tak alligevel