/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
brugt fortelt?
Fra : lark
Vist : 1596 gange
20 point
Dato : 17-04-02 17:16

Hej.
Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan købe et billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg gerne modtage besked fra dig.
nemura@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 30 point
Dato : 17-04-02 18:56

Hej

Prøv her:

http://www.dba.dk/

eller du kan indryk annoncer på http://www.dba.dk/

Hilsen
Ishøey

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-02 21:33

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bhgv8.28777$567.1207664@news000.worldonline.dk...

> Hej.
> Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan
> købe et billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg
> gerne modtage besked fra dig.

Handel er ikke tilladt i denne debatgruppe. Handel foregår i
dk.marked.privat.camping

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/

Kommentar
Fra : lark

Dato : 18-04-02 05:43

"Andreas Falck" skrev d. 17-04-02 21:33 dette indlæg :
> "lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:Bhgv8.28777$567.1207664@news000.worldonline.dk...
>
> > Hej.
> > Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan
> > købe et billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg
> > gerne modtage besked fra dig.
>
> Handel er ikke tilladt i denne debatgruppe. Handel foregår i
> dk.marked.privat.camping
>
> --
> Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
> "Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
> "Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
> "Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/
> Kære Andreas
Det drejer sig ikke om handel , men kun om stedet hvor jeg kan forvente at kunne finde et brugt fortelt.
Hilsen "lark"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 07:33

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_drv8.33912$iY5.1374242@news010.worldonline.dk...
> "Andreas Falck" skrev:

> > > Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg
> > > kan købe et billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925),
> > > så vil jeg gerne modtage besked fra dig.
> >
> > Handel er ikke tilladt i denne debatgruppe. Handel foregår i
> > dk.marked.privat.camping

> Kære Andreas
> Det drejer sig ikke om handel , men kun om stedet hvor jeg
>kan forvente at kunne finde et brugt fortelt.
> Hilsen "lark"

Jeg trækker mine ord i mig igen, og giver dig en helt igennem
uforbeholden undskyldning, idet jeg nu har fjernet leverpostejen og
pudset brillerne grundigt, hvorefter jeg ved læsning af hvad du
faktisk skrev godt kan se jeg at jeg slet ikke havde forstået hvad du
skrev!!

Bliver jeg tilgivet?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 07:56

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse
news:a9lpbb$98s$1@egon.worldonline.dk...

> "lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:_drv8.33912$iY5.1374242@news010.worldonline.dk...
> > Kære Andreas
> > Det drejer sig ikke om handel , men kun om stedet hvor jeg
> >kan forvente at kunne finde et brugt fortelt.
> > Hilsen "lark"
>

> Jeg trækker mine ord i mig igen, og giver dig en helt igennem
> uforbeholden undskyldning, idet jeg nu har fjernet leverpostejen og
> pudset brillerne grundigt, hvorefter jeg ved læsning af hvad du
> faktisk skrev godt kan se jeg at jeg slet ikke havde forstået hvad du
> skrev!!

Jeg må tilstå at jeg var også i første omgang hoppet i med begge ben, jeg
troede det var forsøg på handel, især da skinnemålet blev opgivet, så der
ikke var tvivl om hvad det er der søges, men når han nu så klart melder ud,
at der ikke var tale om forsøg på handel, vil jeg da aldrig nævne det igen -
før næste gang det sker.

> Bliver jeg tilgivet?

Vi må begge til at overveje, om man kan kalde en handel en handel når der er
handlet, eller om der rent faktisk skal en handel til ;)

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 09:19

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:a9lqlv$kvg$1@sunsite.dk...

[ ... ]
> Vi må begge til at overveje, om man kan kalde en handel en handel
> når der er handlet, eller om der rent faktisk skal en handel til ;)

hihi - ja det er jo lige det )

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 10:29

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a9lqlv$kvg$1@sunsite.dk...
>

> Vi må begge til at overveje, om man kan kalde en handel en handel når der
er
> handlet, eller om der rent faktisk skal en handel til ;)

> |_|
> | er (DK - Esbjerg)

hej gr.

De fleste vil vel se det som en invitation til, at man kan fremsende et
tilbud, selv om formuleringen ikke er sådan. Men også bare som der står;
>>>>
Hej.
Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan købe et
billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg gerne
modtage besked fra dig.
nemura@hotmail.com <<<<<<<<<<

Altså, måske tvetydigt.

Og jeg syntes for klarheden, at alt om handel hører hjemme andet steds.. -
mangler der noget om gives væk i en gr. fundats. ?

lige nu ser jeg så dette som - bare en bøn om en praktisk oplysning - hvor
svaret så ikke er en opfordring til noget, og reflekterer bare med ønsket om
at hjælpe, og da jeg erklærer ikke at ha aktier, er det vel i orden -
uvildig 3´part - og uden honerar - tangerer det vel bare en 3´parts handel
eller tanker om samme.

Vi har et, private, i navnet, men formidler man oplysninger om komersielle
tilbud og foræringer, deltager men vel også i "dansen" og overtræder
fundatsen.ved at svare.?

debatten om dette hører sikkert også til i en anden gr. - ikke ? beklager.

Nå. det var det.........

Jeg har set, at Harald Nyborg sælger nye fortelte for 3-5 000 - . -
Kvalitet ukendt, men er vel ikke rene festpavilioner )

Må alle få en herlig seson.
mvh sten

Kommentar
Fra : lark

Dato : 18-04-02 16:24

"Andreas Falck" skrev d. 18-04-02 07:33 dette indlæg :
> "lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:_drv8.33912$iY5.1374242@news010.worldonline.dk...
> > "Andreas Falck" skrev:
>
> > > > Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg
> > > > kan købe et billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925),
> > > > så vil jeg gerne modtage besked fra dig.
> > >
> > > Handel er ikke tilladt i denne debatgruppe. Handel foregår i
> > > dk.marked.privat.camping
>

> > Kære Andreas
> > Det drejer sig ikke om handel , men kun om stedet hvor jeg
> >kan forvente at kunne finde et brugt fortelt.
> > Hilsen "lark"
>
> Jeg trækker mine ord i mig igen, og giver dig en helt igennem
> uforbeholden undskyldning, idet jeg nu har fjernet leverpostejen og
> pudset brillerne grundigt, hvorefter jeg ved læsning af hvad du
> faktisk skrev godt kan se jeg at jeg slet ikke havde forstået hvad du
> skrev!!
>
> Bliver jeg tilgivet?
>
Hej igen kære andreas
Sikken dog et rod mht til tolkning af mine ord og analyser af ordstilling.
Det virker som en lussing for en førstegangsbruger som spørgsmålsstiller.
Såeeh-- mon ikke en lidt minde hardcore tone vil gøre det sjovere at få kontakt med brugere med samme interesse.
Jeg vil selvfølgelig tilgive dig, og håber på en fremtidig positiv dialog med dig og andre.
Med venlig hilsen "lark"
> --
> Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
> "Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
> "Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
> "Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 15:26

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:SCAv8.29958$567.1265315@news000.worldonline.dk...

[ ... ]
> Hej igen kære andreas
> Sikken dog et rod mht til tolkning af mine ord og analyser af
> ordstilling.
> Det virker som en lussing for en førstegangsbruger som
> spørgsmålsstiller.

Du skal endelig ikke tage det for at være en lusing. Fra min side var
det kun et forsøg til at kunne give dig en hjælp til et måske bedre
sted at "handle", men nu var det jo så slet ikke det som det drejede
sig om!

> Såeeh-- mon ikke en lidt minde hardcore tone vil gøre det sjovere
> at få kontakt med brugere med samme interesse.

Er da ked af at du opfattede det som hardcore, for det var slet ikke
det der lå i det fra min side!

Men det er da rigtigt, at til tider kan tonen være lidt hård i en hel
del af nyhedsgrupperne!

> Jeg vil selvfølgelig tilgive dig, og håber på en fremtidig positiv
> dialog med dig og andre.

Jeg er da sikker på at du kan få mange gode dialoger herinde, og i
andre grupper med for den sags skyld.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 18:46

For at svare på dit spørgsmål (som det er og ikke som det måske kan være !!!
:)), (anden tråd !!) så foreslår jeg, at du kigger på www.dba.dk, der er
mange telte. Derudover er der jo nyhedsgruppen marked.privat.camping, den er
også ret go´ , men om der lige er et telt nu, ved jeg ikke.

Hilsen

Pernille

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bhgv8.28777$567.1207664@news000.worldonline.dk...
> Hej.
> Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan købe et
> billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg gerne
> modtage besked fra dig.
> nemura@hotmail.com
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 19:21

prøv www.hks-campig.dk

Henrik

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bhgv8.28777$567.1207664@news000.worldonline.dk...
> Hej.
> Mit gamle fortelt må på pension, så hvis nogen ved hvor jeg kan købe et
> billigt fortelt til helsæsonbrug (skinnemål 925), så vil jeg gerne
> modtage besked fra dig.
> nemura@hotmail.com
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-04-02 23:26

"
> Det virker som en lussing for en førstegangsbruger som
> spørgsmålsstiller.
> Såeeh-- mon ikke en lidt minde hardcore tone vil gøre det sjovere at få
> kontakt med brugere med samme interesse.
> Jeg vil selvfølgelig tilgive dig, og håber på en fremtidig positiv
> dialog med dig og andre.
> Med venlig hilsen "lark"
>
Jeg beklager også, hvis jeg virkede uvenlig, Der har fra gruppens start
været nogle morsomme tråde imellem dem, der for overskueligheden og
reglernes skyld
prøver at holde styr på tingene, og dem der kommer til at sætte fluebenene i
de forkerte klatter. (Også mig engang)
Meget underholdene, bare det ikke bliver for pinligt. Ta det med godt humør
og
som et udslag i at alt bliver studeret med lup. Og det er vel meningen med
at lægge ind her. Livet er for kort til at hænge sig i småting.
Meget humoristisk og velment hilsen
sten