/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
manglende genvej
Fra : bensus59
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 20-02-04 20:54

Når jeg starter op i me,skriver den manglende genvej ´hp odlb08 ink´,Hvordan eller hvor finder den genvej,eller retter fejlen.

Accepteret svar
Fra : micjo

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-04 21:24

Du har eller har haft en HP printer. Hvis du ikke bruger den mere skal du fjerne en henvisning til den nævnte fil i registreringsdatabasen.
Hvis du stadig bruger printeren, skal du geninstallere driverne.
For at fjerne skal du skrive regedit i [start]-[KØR] så gå i rediger-søg , og søg efter filen. Det tager lidt tid.
Hvis du finder nogen henvisninger til filen så slet dem, og genstart din Pc.
det skulle klare det for dig.

Mvh
Micjo

Godkendelse af svar
Fra : bensus59

Dato : 21-02-04 18:25

Tak for svaret micjo.