/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock Sony Ericsson
Fra : patrickfridal
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 17-02-04 12:06

hej!.... Jeg har lige fået en Sony Ericsson T300... Den er låst til Orange og jeg vil gerne have den Unlocket men jeg kan ikke finde en side hvor de låser den her model op... Nogle der kan hjælpe??? så ville jeg være meget glad!

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 17-02-04 13:30

du kan få den låst op hos danskmobilunlock.dk eller hos elektrobiksen i slagelse det er rigtig billigt

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-02-04 13:52

det skal helst være tæt ved odense og hvis det er muligt gratis!

Accepteret svar
Fra : dittekvist

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-04 14:19

Du kan ikke få den låst op gratis, men du kan få den låst op hos: www.mobil-unlock.dk Hvis du ikke har mulighed for at komme til Lyngby, kan du bare sende den, det koster ikke ekstra. Men det koster 100 kr at få den låst op.

/Ditte

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-02-04 15:00

Tak for svaret dittekvist. så må jeg jo bare se at finde en butik :P

Kommentar
Fra : yppen

Dato : 21-02-04 08:49

Hej hvor kommer du fra der er en i slagelse som låse op du skal bare ned med din tlf.