/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvem kender hende?? - igen!
Fra : JOHN
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 17-02-04 09:07

Hej "franksp" - og andre

Er der nogen der har yderligere information??????...

Da jeg her til morgen (19/1), ca. 8.30-8.45 kørte gennem Odense, gik der ved Albani en ung kvinde i lange højhælede støvler, kort læder/lak nederdel og læder/lak jakke! Jeg tænder vildt på høje hæle og var ved at køre galt....
Er der nogen der kender denne pige (kort sort hår, almindelig af bygning, vel 165-170 cm. høj)
John

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 09:13

Hvorfor stiller du dit spørgsmål i sesxualitet katagorien andre interesser vil da være mere passende, hvis altså ikke du har en grum bagtanke med denne pige
Og nej desværre - jeg kan ikke hjælpe dig...

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:14

Aner det ikke poientfedterøv Hi Hi er det hvad du vil gi af poient til opklaring af en evt Date nej hør nu Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:16

kunne det være FRIDA der har været i Odense ??????????????

flip flip

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:17

undskyld nej frida er ikke oppe så tideligt

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 09:18

*LOL* Den var da god Per nød Kørte godt nok gennem Odense igår aftes....meeen nej - jeg er ikke til lak og læder

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:21

frida

kunne det være sumofisch i haans søndagsdress ???

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 09:22

*LOOOL* Nej for han ligner vist nok Mogens Glistrup (har jeg læst)

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:24

frida

hvem ved hvad JOHN tænder på ?

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 09:25

Det gør jeg Høje hæle.....men jeg ved selvfølgelig ikke om det behøver være en pige der har dem på

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:27

frida

husk han tænder på STORE maskiner og sorte hjælme. og!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:29

JOHN

hvad er grunde til at du ikke kontaktede hende når du nu så hende på gaden ??

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:30

Jae satans jeg ka sku ikke få de der højhælede i str 45 Søndags dress jae jeg tror sku det der navn hentyder til noget gudeligt BibelSalme det må være deraf det kommer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:33

Med hensyn til at ligne glistrup så er det da når jeg vender bunden i vejret og krænger ballerne godt til side

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 09:35

sune

PUHA.

der er da ikke noget gudeligt over dig, selvfølgelig er du muslim, sååå

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:45

Bibel Salme man taler som man har forstand!!! Hvoffor sir du ik så meget

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:04

>Frida.

Du er ikke til lak og læder sir' du...hmmmmm - hvad er du så til.....skisokker og J & L?? Det klær dig osse meget bedre

>Sunowich.
Indrøm det bare - Nøgen fra livet og nedefter ligner du Anders And Ikke underligt at du er lidt frustreret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 10:11

Ander and NEJ sku da ham der marcipanæderen Hi hi Mvh Sune Og pas på du ikke bliver sat i en sokkel i mit kabinet RammoWich

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:13

sumo fisch

du snakker bare !!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:16

>Sunowich

[citat]
Og pas på du ikke bliver sat i en sokkel i mit kabinet RammoWich
[/code]

Øhhh.... Sune, hvad betyder det - Fatter nada!!!!! Er det farligt???

Ram

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 17-02-04 10:17

"Wise men talk because they have something to say;
fools talk, because they have to say something." - Plato

Get a life!
JOHN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 10:20

Ramblokke i kabinetter komprendo )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:22

>JOHN

Hvis du endnu engang læser dit sp. igennem, kan du så lige fortælle hvilken af disse to kategorier du henfører du dig selv til??

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:23

tænk at blive så frustreret over at man ikke tør kontakte en Dame på gaden, John hvorfor skal du have andres hjælp til at kontakte en fremmed dame?? kontakt hende da selv, du mener jo sikkert at du selv er en "Wise men/man" du kan sikkert finde en sætning du kan sige til hende, eventuelt på dansk.

mvh
Per

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 17-02-04 10:24

>RAM
Sidst jeg stillede spsm. gik det da uden problemer...men nu er det åbenbart meget "mærkeligt"
JOHN

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:26

>Sunowich.

Åhhhhh....Selvfølgelig. Jeg burde have vidst, at du ikke fremturede med kryptiske udsagn - Men Sunowivh, så meget Ram har du slet ikke brug for, og din sokkel passer heller ikke - Kender faktisk kun 1, hvor soklen passer til den mængde Ram

Ram

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 17-02-04 10:27

Hvem er frustreret over hvad...?
Jeg har stillet et ganske simpelt spørgsmål, som det tidligere faktisk lykkedes "franksp" at svare på det.
JOHN

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:27

>bibsamie

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:28

Hmmmm................JOHN
Citat
"Wise men talk because they have something to say;
fools talk, because they have to say something." - Plato

Get a life!
JOHN

Hvorfor "TALER" du så ikke bare til hende lakfidusen
Og hva' fanden er det i grunden for et åndssvagt spørgsmål
Hvis jeg nu påstod at jeg kendte pigen.....hvad så??.....skulle jeg så gøre noget for dig eller hva'??

Næ du JOHN - få du dig et liv.....det vil klæde dig....eller tag et par skisokker på

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:29

det er dig der er frustreret JOHN du skal åbenbart have hjælp med damerne, er det normalt ???

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:32

>JOHN

Øhhhh.....nu er jeg forvirret
Hvis fransksp allerede har besvaret dit sp. Hvorfor stiller du det så igen

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:34

>JOHN

Jeg kender hende godt, men ville ikke gøre dig ked af det - Men OK - Hun er lesbisk, og lider iøvrigt for tiden af orm, så glem du bare hende. Gør du som Frida siger- prøv med et par skisokker og glem de høje hæle

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:34

fridaflip

da var du sku hurtig (satans)

mvh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:35

frida

hvor skal han tage sokken på ??

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:36

lesbisk med orm......Ram du er skør*LOL*
og jeg er sgu da ikke en sokkel....er jeg

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:36

>John

På den anden side, du kan da prøve, hvis Franksp gider gentage sit svar til dig - En orm fra eller til, kan vel ikke skade

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:38

>Per nød

Det må han da selv bestemme......men de er bedst på fødderne

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:38

>Frida.

Nej det er du da ikke, (det var en metafor) og du har heller ikke orm

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:40

Næ gu har jeg da ej orm.....og jeg er heller ikke lesbisk

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 10:42

>Frida.

Det ved jeg da godt

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:42

frida

ah har da hørt om det 3 ben hva er det så, et sæt må da bestå af 3 ??? el hva.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:44

hov hov ram hvor ved du det fra??? forklaring udbedes offentligt her og NU

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:45

jeg selv er da til begge dele---------------------------------------både piger og damer

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:46

Ram ved bare MEGET....Hvorfra?? tjaa han er vel bare klog*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:47

>bibsi
Du er da ikke pædofil, - vel?

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:51

fridaflip

hvornår er man pige og hvornår dame ???

pædofil næh aldrig.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 10:57

Damer er dem med konemaver og hængepatter...
Piger er alle de andre og så mig

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 10:58

JOHN er nok blevet tavs, han er måske ude at lede.

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 11:00

>bibsamie

Nu er du hård ved mig. Hmmmm - Jeg ved at Frida kan sidde stille, så det tyder på at der ikke forekommer ormehold. Samtidig kan hun bevæges (fysisk) ved ord, hvilket tyder på normal heteroseksualitet, som dog ikke angiver intensiteten af den påståede kønsretning. Det må selvfølgelig betragtes som en klinisk redegørelse, og mere skal du ikke regne med fra min side, i det den endelige dokumentation selvfølgelig må påhvile Frida at redegøre for.... hvis hun synes det er passende.....

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:00

frida

så kan det da være at jeg kun er til piger !!!!!!!!!!!!!!!! frida dog hvad er det for et sprogbrug fy fy

mvh
Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:01

ram

er der statistik for hvor store orme kan blive ?????????? tænker bare

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 11:05

*ROTFL* Det tror da pokker jeg kan sidde stille...
håndjern begrænser sgu da en del Hmmm...altså Ram*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 11:08

>Bibsamie.

Teoretisk er der vel ingen øvre grænser, men mon ikke det topper omkring "Nessie" ved Loch Ness - Man har så for overskuelighedens skyld valgt at kalde orme over en vis størrelse for slanger.... nærmere tror jeg ikke jeg kan komme dit sp.

Der er så den slags orme / slanger der, afhængig at hvilken mission de er på (jagt - skjul mv. ) kan variere sin størrelse, men dette hører vel nærmere under "Biologi" .... eller hwa???

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 11:12

>Frida.

Nååe ja - og når hovedet så samtidig er fastspændt mellem ryggen på en kontorstol og et skrivebord, så er udfoldelsesmulighederne stærkt begrænset

Det var noget jeg læste i en artikel om seksuelle udskejelser - Hold da kæ.... hvad folk finder på - Det kan da være farligt.....

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:17

ram

hwaff en ho

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 11:17

Ja man ska sgu passe på...ja man skal Jeg har hørt om en pige der under forspillet blev klippet hvor vil det være træls, hvis man bagefter alligevel ikke kan lide frisuren - og måske er nødt til at gøre det hele om*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 11:18

Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 11:20

Per altså

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:21

frida

så kan hun jo bare tage sine trusser på så ka du et se det. gjorde du ikke det frida eller gjorde du det hele om igen igen

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:23

LADYSHAVER sælges billigt kun brugt en gang

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 11:24

Hun blev klippet på hovedet Per og det vil da se dumt ud med trusser der*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 11:26

Og det var altså ikke mig.....men selvfølgelig vil jeg bare gøre det om.....man skal jo være tilfreds ikke Per? Med klipningen altså*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 11:27

>Frida.

Trusser på hovedet - Det er da ok, hvis altså de er gule - Det skal da være lidt festligt.

Tak for nu - Som sædbanligt hyggeligt Bibsamie og Frida selvfølgelig - Men andre gøremål kræver min opmærksomhed

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:27

øøøøøøøøøøøh øhhhhhhh a ve ik rigtig måske, nææææh det er nok rigtigt frida, men det med moden er ikke til at regne med, man skal jo bare følge med ik.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:29

frida

hvad mener ram med sæd-banligt er der en pædofil snert i det eller mangler der et R.

per

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-04 11:30

Jeg vil selv forlade det gode selskab....
hvis altså jeg kan få de satans håndjern af

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:31

selv tak Ram, jeg bliver også nødt til at koncentrere mig om andet i et par timer for at holde levestandarden.

mvh
Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 17-02-04 11:31

frida

skrives ved senere

per

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 17-02-04 13:54

husk næste gang skriv WANTED oki

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 17-02-04 13:55

eller nej skriv WANTED BY THE FBI

Godkendelse af svar
Fra : JOHN

Dato : 19-02-04 09:14

Tak for svaret fridaflip.