/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
gult hår??
Fra : mariaj
Vist : 2312 gange
50 point
Dato : 14-04-02 22:03

hvad gør man hvis man har prøvet at afblege sit hår og det er blevet helt gult??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-04-02 21:14

"mariaj" <mariaj.news@kandu.dk> wrote in message
news:Xclu8.31125$iY5.1158220@news010.worldonline.dk...
> hvad gør man hvis man har prøvet at afblege sit hår og det er blevet
> helt gult??s.worldonline.dk' and Active = 1 sulfo,

nu går jeg ud fra at det skal være lyst.....
der er så tre muligheder.... afhængig af den gule nuance.....
er det svagt gult( gyldent): køn en skylle farve i en _aske_blond ( må gerne
se kridhvid eller gråhvid ud på pakken) og put den i håret i den anbefalede
tid.... dette bør dog KUN anvendes hvis håret er ensfarvet gyldent og ikke
for langt...
hvis det er mellemgult ( mellem lys gul og pisgul) kan man anvende en
afblegning endnu engang, hvorefter man vasker og tørrer håret.. hvis det
STADIG er gult anvendes mulighed nummer et.
er det rigtig pisgult.... så gør man som fremgangsmåde to igen men sørger
for at holde øje med håret så det ikke bliver helt hvidt..... derefter
bruges fremgangsmåde et..... men denne mulighed er ikke at anbefale da det
med garanti ødelægger håret totalt.....

sidste mulighed.... gå til din lokale frisør og bed om hjælp...... så er du
rimelig sikker på et pænt resultat..... det er INGEN garantier ved de
ovenstående muligheder..... men i princippet vil det være hvad jeg som
frisør ville gøre.... dog er de forhold man arbejder under som frisør noget
mere kontrollerede og effektive end de varer man køber i føtex feks...
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Kommentar
Fra : mariaj

Dato : 14-04-02 22:44

"Sabina Hertzum" skrev d. 14-04-02 21:14 dette indlæg :
> "mariaj" <mariaj.news@kandu.dk> wrote in message
> news:Xclu8.31125$iY5.1158220@news010.worldonline.dk...
> > hvad gør man hvis man har prøvet at afblege sit hår og det er blevet
> > helt gult??s.worldonline.dk' and Active = 1 sulfo,
>
> nu går jeg ud fra at det skal være lyst.....
> der er så tre muligheder.... afhængig af den gule nuance.....
> er det svagt gult( gyldent): køn en skylle farve i en _aske_blond ( må gerne
> se kridhvid eller gråhvid ud på pakken) og put den i håret i den anbefalede
> tid.... dette bør dog KUN anvendes hvis håret er ensfarvet gyldent og ikke
> for langt...
> hvis det er mellemgult ( mellem lys gul og pisgul) kan man anvende en
> afblegning endnu engang, hvorefter man vasker og tørrer håret.. hvis det
> STADIG er gult anvendes mulighed nummer et.
> er det rigtig pisgult.... så gør man som fremgangsmåde to igen men sørger
> for at holde øje med håret så det ikke bliver helt hvidt..... derefter
> bruges fremgangsmåde et..... men denne mulighed er ikke at anbefale da det
> med garanti ødelægger håret totalt.....
>
> sidste mulighed.... gå til din lokale frisør og bed om hjælp...... så er du
> rimelig sikker på et pænt resultat..... det er INGEN garantier ved de
> ovenstående muligheder..... men i princippet vil det være hvad jeg som
> frisør ville gøre.... dog er de forhold man arbejder under som frisør noget
> mere kontrollerede og effektive end de varer man køber i føtex feks...
> --
> knus sabina
>
> Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
> Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
> send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

> hej sabrina
> Tusind tak for dine råd!! Jeg tror hellere at jeg må tage til en frisør og få det ordnet ordenligt... tak fordi du gad hjælpe mig! knus maria

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 50 point
Dato : 08-05-02 17:48

http://www.loreal.com/ har nogle interessante produkter - men du har hvis fået løst dine problemer?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-01-03 22:13

"mariaj" skrev d. 14-04-02 21:03 dette indlæg :
> hvad gør man hvis man har prøvet at afblege sit hår og det er blevet
> helt gult??s.worldonline.dk' and Active = 1 sulfo,
>
> -- sarahh

jeg har ligeledes prøvet at være total mahonayfarvet, og har affarvet
det 2 gange hvor jeg fik kobberrødt hår nu ved jeg ikke hvad jeg skal
gøre,da jeg gerne vil være lyshåret HJÆLP
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : loup

Dato : 15-09-03 17:09

Ang gult hår ved afbelgning kan man få noget i matas til at vaskehåret i, shampoen en helt blå og vil æde noget af den gule farve væk skal bruges 2 3 gange ugentlig

Kommentar
Fra : loup

Dato : 15-09-03 17:10

Ang gult hår ved afbelgning kan man få noget i matas til at vaskehåret i, shampoen en helt blå og vil æde noget af den gule farve væk skal bruges 2 3 gange ugentlig