/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
RIVA TNT I WIN2K?
Fra : Citizen
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 08-05-01 22:21

elo.
jeg kan ikke få mit ældgamle riva tnt til at funke under win2k.... det er meget skummelt da jeg ellers setup-cd'en...problemet er at den ikke gidder loade driverne til alle de programmer som skal få kortet til at køre... er jeg nød til at investere i et nyt grafikkort (snøft for min SU) ?
mvh kristoffer.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 08-05-01 22:37
Kommentar
Fra : Sencer

Dato : 08-05-01 22:58

Hvad er det for et kort du har ? Mærke?...Creative?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-01 10:53

"Citizen" <Citizen.news@kandu.dk> wrote in message
news:pzYJ6.13968$T22.1349846@news010.worldonline.dk...
> elo.
> jeg kan ikke få mit ældgamle riva tnt til at funke under win2k.... det er
meget skummelt da jeg ellers setup-cd'en...problemet er at den ikke gidder
loade driverne til alle de programmer som skal få kortet til at køre... er
jeg nød til at investere i et nyt grafikkort (snøft for min SU) ?
> mvh kristoffer.

Prøv med Detonator3 driverne.
De kan findes på http://nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/detonator3.html

- Lars

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 12-05-01 23:21

Hjalp det? Ellers så sig til, så prøver jeg igen

- Tommy

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-01 13:59

Har du kigget siden du oprettede dette spørgsmål?
Vil stadig anbefale at du prøver disse to:
http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html
http://web3.baymont.com/win2k/win2kworld/download_files/drivers/w2k-502.zi p

Og hvis det ikke virker, så sig til.