/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvordan bygger jeg et redskabsskur??
Fra : sjubbi
Vist : 5611 gange
100 point
Dato : 14-04-02 13:05

Jeg påtænker at bygge et redskabsskur på ca. 2,5 x 3 m - evt. bygget som et halvtag ud fra eksisterende rødstensmur, men ellers gerne fritstående. Er der nogen der har en tegning som jeg kan bruge, så send den venligst til Povl Christensen, Ringridervej 44, 6400 Sønderborg eller på e-mail sjubbi@mail1.stofanet.dk

På forhånd tak

Hilsen Povl

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 16-04-02 22:35

Hej Povl

lille tip, prøv at tjekke det redskabsskur Harald nyborg sælger, en solid sag i grønne eller røde stålplader til omkring 1.200 kr.
Min svigerfar er helt vild med hans - nu 3 år gammelt

Kommentar
Fra : fsj0309

Dato : 22-04-02 10:56

hej
Det bedste du kan gøre er at gå ind på nedstående hjemmeside ,der er der tegning til alletiders redskabsrum.

Finn Jensen

www.web.sonofon,dk Det hedder også Fredes Have

Kommentar
Fra : fasan

Dato : 12-06-02 09:00

Hej Finn Jensen
Det var da spændende med de tegninger over "Fredes have", men den angivne hjemmesideadresse virker ikke - har du en anden adresse der kan køre, så er jeg også interesseret i at bygge et redskabsskur ?

Fasan

Kommentar
Fra : Lowtec

Dato : 15-06-02 18:29

En hurtig søgning på www.google.com på "fredes have" gav følgende resultat:

http://home.worldonline.dk/isl34507/

/Søren

Kommentar
Fra : fasan

Dato : 15-06-02 20:20

Hej Søren
Tak for linket, der var du sgu kvik, det faldt mig aldrig ind at søge der. Det er en fin side (Fredes have) og jeg tror nok at jeg har fået en ide til et skur nu.

/Fasan

Kommentar
Fra : mj606

Dato : 27-06-02 16:55

en hånd til ? - Prøv Dendek Byggemarkeder, de har fine tegninger til skure, god faglig info. når Fredes" skal bygges

Mj606

Kommentar
Fra : aarup3

Dato : 20-04-03 00:42

Den rigtige adresse på min hjemmeside er:
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/, den der fra world-online er en gammel en; men skriv til mig, jeg har mange størrelser på PC'en (jeg er desværre lidt sjusket med at få uploadet.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-03-04 14:02

hmm, den virker jo heller ikke, jeg ville se om du havde noget der kunne bruges til brændeskur?? gerne med plads til 20-30 rm brænde.

mvh Kasper

Kasper111zomp((a))hotmail.com

Kommentar
Fra : jej123