/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
stoffer (musik)
Fra : da_nick
Vist : 683 gange
190 point
Dato : 15-02-04 15:46

Hej jeg har været på disko og hørt nået musik der var beregnet til stoffer altså speed og ectasy ovs

havd jhedder sådan nået musik

der er stemmer i bagrunden og ja jeg kan ikke beskrive det men lyder pisse godt
man kan ikke købe det i butikker

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:46

Det hedder trance og techno.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:48

Det kan godt købes i butikker.
Prøv at spørge efter sidste udgave af "tunnel trance" De har det nok ikke i DK, men kan bestille den fra Tyskland.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 15:48

ja men altså nogle mere udybede svar sådan som nogle navne altså numre og artist

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-02-04 15:49

Det lyder som om du var på stoffer, med stemmer i baggrunden.
Nej stoffer kan ikke købes i butikker.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 15:51

nej JEG var ikke på stoffer det var musiken der var lavet sådan at man fik en sygt rus af musiken vil sku aldrig prøve stoffer så du mer jeg ikke!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:56

En af mange gode artister er Dj Tiesto, og hans bedste nummer efter min mening er Traffic.

Det er sgu lidt svær at nævne nogle artister, da der er rigtigt mange af dem.
Men hvis du vil, kan jeg da godt nogle. Men jeg skal lige bruge ca. 10-15min. til at skrive dem ned.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 15:57

der mangler lige nævne i nederste linje

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 16:22

Artister ud over Dj Tiesto:

Lovestern Galaktika Project
Fiocco
Kai Tracid
Robbie Tronco
Dumonde
Astroline
Dj Session One
Panama
Dj Dean
Dj Jo
Dj Phillip
Blue Alphabet
JFS
Astral Inc.
Final Fantasy
Extreme Trax
Exon E.S.C.
Exit EEE
Farth Quake
Nostrum

Det var bare 20 af dem.
Der er mange, mange flere.

Men jeg vil foreslå dig at købe en trance eller techno cd med forskellige artister. Det er altid bedst.
Køb evt. den sidste Love Parade cd. Det er det samme fede musik.

Evt. kan du søge lidt på Kazaa under trance og techno.

Håber du kan bruge det til noget, eller spørg bare igen

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 15-02-04 17:00

Der er lavet rigtig mange Tunnel trance force Cd'er der findes ca 30-40 dobbelt cd'er og de fleste af dem har lige været på tilbud i axel musik til 40 kr pr. cd ellers koster de ca 240 kr Så vidt jeg ved ligger butikken over alt i dk

Dj tiesto har lavet et nr der vare i ca. 60 min det er et kanon nnmmer jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-02-04 17:03

Scooter

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-02-04 17:06

DJ Tiesto - Live@Trance Energy 73.03 Min.
Hedder den Jonas

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 17:43

jeg ved sku ikke havd det er for nået musik men det er nået beregnet til når har har knappet et par piller eller tage hårde stoffer

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 17:45

Det hedder som skrevet tidligere trance og techno.
Men du kan kalde det lige hvad du vil *GG*

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 17:50

hvad med lidt tysk techno?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 17:53

Som Hallob skrev, Scooter. Han er tysker.
Evt. Love Parade cd´en. Den er også tysk. Og det er sgu kanon musik.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 18:10

yep

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 18:10

yep

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 18-02-04 15:29

hej gutter og tøser har fundet ud af havd musik stilen hed det hedder psychedelic

nogle der kender nogle album med sådan nået musik?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 190 point
Dato : 18-02-04 15:46

Psychedelic er en slags musik der hører under Trance.

Jeg mener at der udkommer et nyt album sidst i marts, det hedder "Magic frequency". Men jeg er ikke sikker.

Men derimod er Astrix en god kunstner med speciale indenfor psychedelic.
Infected Mushroom og Asatral Projection kan også nævnes.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 15:48

Der skulle også være et album der hedder Global Psychedelic Trance.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 15:49

Og et album der hedder Psychedelic Underground.

Godkendelse af svar
Fra : da_nick

Dato : 08-03-04 20:36

Tak for svaret Mordex.