/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Pixeline overdøves af underlægningsmusik~
Fra : louie2003
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 15-02-04 13:34

Hej! På min datters Pixelinespil overdøves stemmerne af underlægningsmusikken og andre lydeffekter, så man ikke kan høre, hvad der bliver sagt og hvordan spillet skal spilles. Hvad er der galt? Er det nogen med lydkortet?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 13:42

Det kan du stille på under indstillinger eller options Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 13:44

Altså i starten af spillet hvor man trykker på start

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 15-02-04 14:00

Jamen, det er der ikke noget der hedder!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 14:05

Højreklik settings og tryk microfon ikon mvh sune

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 15-02-04 14:16

Der står hverken Settings eller Indstillinger eller Options nogen steder...?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 14:27

Jo jeg har selv spillet det er når du er i spillet og pixeline er der på start siden før man bevæger sig rundt at du trykker på højreknappen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 14:34

Ups jeg må jo give dig ret desværre det virker sku heller ikke her Hmm Let Rødmen Prøver lie noget andet mvh Sune

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 15-02-04 14:36

Det er Pixeline i Det Vilde Westen, det drejer sig om... - og jeg kører XP (hvis det skulle ha' nogen betydning)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-04 14:41

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/help10.html Måske er det fordi din flash plkayer skal opdateres ellers må jeg blive dig svar skyldig sorry Mvh Sune

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 17-02-04 17:00

Det var mine lydkortdrivere der trængte til at blive reinstalleret... Pixeline taler højt og klart nu