/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søger en film hvori der er følgende
Fra : Fuddi
Vist : 561 gange
390 point
Dato : 13-02-04 23:08

Jeg så en film for mange år siden, men jeg kan kun huske få ting fra den.

1. Der bliver redet på nogle heste som efterlader et spor af ild
2. Der er kviksand hvorfra der dukker nogle mennekser op fra og skyder med et eller andet muligvis pile
3. Der er nogle som kravler eller går i en gang (formentlig i en borg) hvorfra der kommer spyd eller pigge ud fra væggene

Filmen er nok en eventyrfilm af en eller anden art.

Har du hørt om noget lignende overstående vil jeg være meget taknemmelig.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-02-04 23:11

Er det en kinesisk film?
Kan det være "Shogun"?

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Fuddi

Dato : 13-02-04 23:33

Muligvis, men jeg kan absolut ikke huske noget konkret fra Shogun og jeg har den ikke lige ved hånden.

Kommentar
Fra : kristinaP

Dato : 13-02-04 23:35

nej jeg er næsten sikker på det ikke er Shogun (jeg sidder med alle afsnitne) og det minder ikke om noget jeg har hørt eller set i filmene/serien

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-02-04 23:44

Indiana Jones måske, der hvor der ruller en kæmpe sten ned mod ham og pigen, der løber alt hvad de kan?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-02-04 23:45

Jeg taler ikke om serien shogun.
Der er en film fra ca. sidst i 80´erne, der hedder shogun. Det er noget med at der er en lille dreng (vistnok en prins) der skal reddes eller flyttes til et andet sted.
Jeg ved ikke om det er den, men det er i det mindste et forslag.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 13-02-04 23:52

Lyder som en god omgang tømmermands tv.... :)

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 14-02-04 09:21

den har jeg set, men hvad den hedder kan jeg ikke husk
og jeg errindre ikke så meget mere end, hvad du skriver.

-no big loss

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 14-02-04 09:34

hejsa jeg mener at den hedder skrull men er ikke sikker det er ang.en der skal frelse en pige fra en borg der kun kommer tuil syne nogle steder og de får så at vide hvor den kommer frem næste gang og for at de kan nå at kommer der over må de fange nogle heste der løber oppe i luften og efter lader sig et spor af ild
håber at du kan bruge det her til noget
hilsen pongo126

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 15-02-04 16:52

Hej.
Jeg er sikker på , at det er Indiana Jones.

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 15-02-04 17:19

Hej igen.
Indiana Jones bliver vist imorgen kl. 21:00 på TV3.
Jeg mener at det kunne være den film du søger.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-02-04 17:40

Dodala: Se min kommentar?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fuddi

Dato : 19-02-04 22:50

Det er ikke Indiana Jones - der er jo ingen heste og kviksand med i. Jeg tror det er en relativ "ukendt" film.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-04 01:35

The neverending story?
http://www.imdb.com/title/tt0088323/

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-03-04 18:02

Det er sq da et gammelt spørgsmål!!!

Accepteret svar
Fra : sipelip

Modtaget 390 point
Dato : 22-03-04 01:25

den hedder krull og bliver i øjeblikket sendt på et af sattelit programmerne - det gjorde den i hvert fald i forårs.

Kommentar
Fra : Fuddi

Dato : 23-03-04 17:55

Tak for svaret Sipelip...

Godkendelse af svar
Fra : Fuddi

Dato : 23-03-04 17:55

Tak for svaret sipelip.