Lam kommentar.
Cigar udstødning (NuGiZ)
Jeg havde monteret udstødningen på min maxi med følgende opsætning
45mm Eurocilindro
20mm. Dell Orto
Og en ukendt gearing
Den kørte uden problemer, dog gav det noget larm når den ramte topfart, men det var nok bare kittet i sig selv.
Inden jeg solgte den begyndte den at rasle sært fra udstødningen, fandt aldrig ud af hvad det var, dog ingen forskel i ydelsen
3/5 - Fin udstødning, ligner lidt en lovlig, dog ikke tilfreds med kvaliteten
Original Proma GP (NuGiZ)
Monteret sammen med en standard monza cylinder med hævede skyllere uden plumb.
Kører godt på standard cylinderen, med en god brummen, købte min ved Motoline
Eneste minus jeg har at sige om det er at den begynder at ruste forholdsvist hurtigt, så man
skal behandle den med omhu
3/5 - God potte, men den skal vedligeholdes
Proma (Qwen)
Monteret med 45mm og 15mm Bing
Den have et RIGTIGT godt bundtræk på polinicylindern, påtrods af en 17/45 gearing.
God holdbar udst, lever endnu, og på trods af smat, mudder, osv. så er der minimalt med rust.
Topfart på ca. 80km/t
4/5 - Potte med masser af bundtræk
Boss udstødning (NuGiZ)
Denne udstødning kan købes ved Protuna, lyder godt (På std. cylinder), men
ydelsen ikke dertil, den kan anbefales til de højere ydende kits, jeg kørte
ikke så meget med den, så det er svært at give en saglig forklaring
3/5 - God lyd, pænt design, dog ikke slående
Lowboy Twin (Qwen)
sammen med polinikit, 15mm karb,
Synes det en god udstødning, trækker bedst efter ~ 30km/t.
Dog begyndte lakken allerde at brænde af efter 1. tur.
4½/5 - Bedste potte jeg har prøvet, dog synd lakken skaller så hurtigt
BiTurbo (Qwen)
Monteret med 45mm cylinder, resten lovligt
God udst, med et nice bundtræk.
Dog har dæmperen det med at falde af, og fløjten knækkede osse i min, + flancen knækkede af.
3/3 - Holdbarheden er simpelthen for dårlig