/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD kopibeskyttelse
Fra : 30scooter
Vist : 1148 gange
20 point
Dato : 10-02-04 20:43

jeg har en dyr DVD film (Ejer den). jeg vil gerne tage en kopi af den, men der er kopibeskyttelse på. nogle der kan kan hjælpe mig med at skrive nogle programmer man skal have. evt en guide på dansk hvordan man fjerner DVD kopibeskyttelse. og så brænder den

Har virklig brug for hjælpen.

P.s lige til sidst, skal man bare have en DVD ripper, og så brænde Filer som er fra DVD ripperen ned på DVD-r disk??

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 10-02-04 21:38

Hejsa 30scooter

Der er 2 programmer du skal bruge
Det ene er til kopibeskyttelse "AnyDVD"

Citat: http://www.slysoft.com/da/
AnyDVD er en driver, som afkrypterer DVD-Film automatisk i baggrunden. DVD´en fremstår som ubeskyttet og regionkodefri for alle programmer og for Windows operativsystemer. Med AnyDVD som hjælpeværktøj til eks. CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, osv. har du mulighed for at kopiere CSS beskyttede film. Ved hjælp af AnyDVD kan du afspille film som ikke matcher din regionskode med DVD afspilningssoftware efter eget valg

Det anden er brænde program CloneDVD (brænde-program)
http://www.sikkopi.dk/
Manual
http://www.afterdawn.com/guides/archive/full_dvd_to_dvdr_with_clonedvd.cfm

Husk: Nye regler for digital kopiering efter lovændringen december 2003
http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/

Mvh. Agent2002

Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 11-02-04 08:47

hejsa 30scooter

efter min mening skal du bruge anydvd som du henter på zdnet og install og jeg bruger en copyprogram som hedder
dvd x copy xpress v.254
dvd x copy 321 platinum
og det er nogle der bare virker har brændt mange over med dem og hvis du bruger den der hedder dvd xcopy platinum så mener jeg den er lige glad med om dvdfilmen er kopibeskyttelse så held og lykke med det
hilsen pongo

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 12-02-04 11:13

hej Pongo/Agent2002>>>>>> det der AnyDVD, hvad skal jeg gøre med programmet jeg har installeret programmet. og hva så??

Svar tak... :)

Accepteret svar
Fra : pongo126

Modtaget 20 point
Dato : 12-02-04 13:05

hejsa
du skal bare lade den køre i baggrunden så skulle den virke det er efter hva jeg har fået at vide
men hvis du kan få fat i dvd xcopy platinium så har du ikke brug for for anydvd den det brændeprogram er lige glad med at der er kopibeskyttelse på en film for jeg bruger det program og har ikke nogen problem med at lave en copy
hilsen tommy

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 12-02-04 13:43

Okay, jeg har DVD x Copy Platinum... Men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 12-02-04 13:43

Tak for hjælpen pongo126.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 20-02-04 22:09

du kunne jo også prøve DVD Shrink 3.1.5
der smider det hele ind på din hd
hvorefter du kan "bage" den