/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
HJÆLP SØGES
Fra : Rikkechristiansen
Vist : 315 gange
20 point
Dato : 08-02-04 21:48

hejsa alle sammen

takker for de svar i har kommet med til mig men jeg mangler stadigvæk hjælp til dette spørgsmål og jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med det alle svar er velkomne

det jeg gerne vil vide er at der er en del der igennem tiden herinde skriver man kan oprette sit eget "firma" med henblik på at få fast prøveplade - ja ja nu vedjeg godt jeg få smøren om at det må man ikke det er jo snyd men nu var det jo ikke det jeg spurgte om vel *griner* jeg ville bare gerne hører om der er nogen der har erfaringer eller viden på dette område.Kunne se at der var et kort indlæg om emnet tilbage i 2001 men ellers er der ikke så meget at finde om det. hvad kræver det??!?!
lad os sige rent teoretisk (og det er teoretisk) at kæresten og mig laver et "firma" der havde til formål at impotere 1 stk udenlandsk mc årligt hvad skal vi så lige opfylde før det kan lade sig gøre? og hvor skal vi henvende os , jeg er udemærket klar over reglerne med fast prøveplade altså hvad vi ikke/og gerne må...... men jeg håbede at der var nogen der kunne sætte os lidt mere ind i det med at starte et "firma" jeg ved godt det giver smæk hvis naboen får ondt i røven , men hvad han ikke ved har han ikke ondt af - og hey bor laaaaaaaangt ude på landet - get the point...

nåh men håber der er nogen der kan og vil hjælpe lidt her

knus¨

Rikke

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 09-02-04 08:09

hejsa Rikke den der snyder vinder!!!!! men det er dumt at blive opdaget!!! (bla bla)...

tag et kig på http://www.toldogskat.dk eller flyt til Sverige!!!

Kommentar
Fra : Rikkechristiansen

Dato : 09-02-04 10:40

hejsa

jeg har været på told og skats hjemmeside , men de snakker da ikke dansk i det sprog de skriver inde på den hjemmeside....

det var derfor jeg håbede der måske var nogen herinde der kunne hjælpe mig

Rikke