/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Scan til word+Excel
Fra : ibsss
Vist : 727 gange
56 point
Dato : 08-02-04 13:53

Kan man scanne til Word + Excel og få lov til at rediger tegning og tekst eller evt.et andet program og hvis? hvad hedder det og hvor finder jeg det
Mange tak
Mvh.Ibsss

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 08-02-04 14:00

så skal du have fat i et OCR-program som f.eks. OmniPage
http://www.scansoft.com/omnipage/

Kommentar
Fra : ibsss

Dato : 08-02-04 14:09

Tak Catbody ny spørsmål kan man få et pogram der er gratis?? da jeg ikke har 599,99 $$ det behøver måske ikke at være til prof..
mvh:ibsss

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 14:26

OpticalCaracterRecognition er ikke noget der bliver givet væk, men du kan hente en prøveversion af AbbyFineReader der er fuldt ud på højde med OmniPage.
http://download.abbyy.com/content/default.aspx
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 15:10

Prøv at spørge en der har fået scanner - der følger ofte et OCR (textbridge) med.
Emesen.